Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/80
Title: Використання гейміфікованого підходу для створення електронного курсу «Підготовка до олімпіади з англійської мови» у LMS MOODLE в умовах дуальної освіти
Authors: Юрженко, А.Ю.
Yurzhenko, A.Y.
Волошинов, С.А.
Voloshynov, S.A.
Попова, Г.В.
Popova, H.V.
Keywords: LMS MOODLE
gamification
геймификация
гейміфікація
Issue Date: 16-May-2019
Publisher: Водний транспорт: сучасний стан та перспективи розвитку
Citation: Волошинов С.А. Використання гейміфікованого підходу для створення електронного курсу «Підготовка до олімпіади з англійської мови» у LMS MOODLE в умовах дуальної освіти / A. Ю. Юрженко, С. А. Волошинов, Г. В. Попова. // Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції «Водний транспорт: сучасний стан та перспективи розвитку». – 2019. – С. 132–135.
Series/Report no.: УДК 378.147;
Abstract: Використання новітніх технологій, електронних курсів, зумовило потребу їх удосконалення. Тому, запозичення ігрових методик, гейміфікований підхід є ефективною методикою, яка підвищує мотивацію, інтерактивність, залучення до процесу навчання тощо. В умовах професійної освіти підготовка до олімпіади з англійської мови розвиває у студентів критичне мислення, готує до дій у нестандартних ситуаціях.
Description: Міжнародна науково-практична конференція
URI: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/80
Appears in Collections:Кафедра англійської мови з підготовки морських фахівців за скороченою програмою навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Voloshynov_MOODLE.pdf786.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.