Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/470
Title: | Марлоу Навигейшн– морской институт: организация обучения английскому языку |
Other Titles: | Марлоу Навігейшн – морський інститут: організація навчання англійської мови Marlow Navigation – maritime institute: organizing English language teaching |
Authors: | Кудрявцева, В.Ф. Kudryavtseva, V.F. |
Keywords: | Крюинговая компания сотрудничество проект внедрение коммуникативный подход Крюїнгова компанія співробітництво проект упровадження комунікативний підхід Crewing company partnership project implementation communicative approach |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Маріупольський державний університет |
Citation: | Кудрявцева В.Ф. Марлоу Навигейшн – морской институт: организация обучения английскому языку. – Наука та освіта в сучасному університеті в контексті міжнародного співробітництва : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (23-25 травня 2011 р.). – Маріуполь, 2011. – С.290 -292 |
Series/Report no.: | УДК: 378.4(477):811.111(043); |
Abstract: | Рассматривается взаимодействие крюинговой компании и морского института по внедрению коммуникативного подхода к изучению английского языка, необходимого курсантам для участия в кадетской программе компании. Определены основные этапы работы преподавателей и необходимые условия для реализации этого проекта. Очерчены возможные препятствия эффективному внедрению коммуникативного подхода. Розглядається взаємодія крюінгової компанії і морського інституту з впровадження комунікативного підходу до вивчення англійської мови, необхідного курсантам для участі в кадетській програмі компанії. Визначені основні етапи роботи викладачів і необхідні умови для реалізації цього проекту. Окреслені можливі перешкоди ефективному впровадженню комунікативного підходу. The article studies mutual interaction of the Crewing Company and the Maritime Institute in the issue of the communicative approach to the English language studying required from the cadets for participation in Company’s Cadet Programmer. The main stages of the teacher work and essential conditions for the realization of this project are defined. Possible obstacles to the effective introduction of the communicative approach are described in the article. |
Description: | Міжнародна науково-практична конференція |
URI: | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/470 |
Appears in Collections: | Кафедра англійської мови в судноводінні |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kudryavtseva_Marlow.pdf | 221.83 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.