A cognitive approach to intelligent control theory: competencies / Learning modules for distinction tasks.

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ХДМА

Анотація

Despite extensive research, the paradigmatic foundations of competence interpretation often remain undefined. Constructing a theoretical model of competence should incorporate unconscious cognitive processes, intuition, and natural mechanisms of creativity. Integrating the concept of competence into the paradigm of ultimate generalizations (PUG) allows for the development of various competence models for information activities, including cognitive and educational processes. The proposed approach can be applied to improving the educational process and human-machine control systems on ships. This study aims to develop a concept and methods for the automatic formation of learning-competency modules for discrimination tasks within the framework of asymptotic rationality. Competence development includes three stages: knowledge base formation, solving Z-tasks, and operational-causal closure, leading to an expert level. These processes enhance emotional space-time thinking within Z-competence. Незважаючи на значну кількість наукових досліджень, парадигмальні основи інтерпретації компетентностей зазвичай залишаються невизначеними. Побудова теоретичної моделі компетентності має враховувати несвідомі когнітивні процеси, інтуїцію та природні механізми творчості. Введення поняття компетентності у парадигму кінцевих узагальнень (PUG) дозволяє формувати різні моделі компетентності для інформаційної діяльності, включаючи когнітивні та освітні процеси. Запропонований підхід може бути застосований для вдосконалення освітнього процесу та систем управління ""людина-машина"" на суднах. Дослідження спрямоване на розробку концепції та методів автоматичного формування навчально-компетентнісних модулів для задач дискримінації в межах асимптотичної раціональності. Розвиток компетентностей охоплює три стадії: формування баз знань, вирішення Z-задач та операційно-каузальне замикання, що веде до експертного рівня. Ці процеси сприяють розвитку емоційно-просторово-часового мислення в межах Z-компетентності.

Опис

Теза з міжнародної науково-практичної конференції.

Бібліографічний опис

Prokopchuk Y.O., Ben A.P., Ponomaryova V.P., Nosov P.S. (2022) A cognitive approach to intelligent control theory: competencies / Learning modules for distinction tasks. Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні інформаційні та інноваційні технології на транспорті» (MINTT-2022), 25–27 травня, 2022. С. 48–54.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By