Підходи щодо застосування інтелектуальних нейронних мереж в завданнях забезпечення якості освітньо-наукової діяльності ХДМА

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ХДМА

Анотація

У тезі розглядається впровадження інструментів штучного інтелекту, зокрема платформи «Grammarly», для покращення письмової англійської мови у науково-педагогічному середовищі Херсонської державної морської академії. Платформа пропонує інструменти для перевірки граматики, орфографії, стилю, а також генерації та редагування текстів. Завдяки наданому безкоштовному доступу до «Grammarly for Education», науковці академії можуть ефективно працювати з термінами та текстами іноземними мовами, що дозволяє значно полегшити роботу з літературою та розширити можливості індивідуальних освітніх траєкторій. The thesis discusses the implementation of artificial intelligence tools, particularly the «Grammarly» platform, for improving written English in the academic environment of the Kherson State Maritime Academy. The platform provides tools for grammar, spelling, style checking, as well as content generation and text editing. Through free access to «Grammarly for Education», the academy's scholars can effectively work with terms and foreign-language texts, significantly facilitating literature review processes and expanding the capabilities of individual educational trajectories.

Опис

Теза з міжнародної науково-практичної конференції

Бібліографічний опис

Носов П.С., Дягилева О.С. (2024) Підходи щодо застосування інтелектуальних нейронних мереж в завданнях забезпечення якості освітньо-наукової діяльності ХДМА. IV Міжнародна науково-практична конференція «Проблеми сталого розвитку морської галузі» (PSDMI-2024), 28 листопада. 2024. С. 256–268.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By