Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/286
Title: Реалізація підготовки майбутніх судноводіїв до іншомовного професійно орієнтованого спілкування
Other Titles: Реализация подготовки будущих судоводителей к иноязычному профессионально-ориентированному общению
Future navigators’ training implementation to foreign-language professionally-oriented communication
Authors: Фролова, О.О.
Фролова, Е.А.
Frolova, O.O.
Keywords: підготовка
майбутні судноводії
професійно орієнтоване спілкування
міжнаціональний судновий екіпаж
вищий морський навчальний заклад
подготовка
будущие судоводители
профессионально ориентированное общение
межнациональный судовой экипаж
высшее морское учебное заведение
training
future navigators
professionally-oriented communication
international ship’s crew
higher maritime educational institution
Issue Date: 2017
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Фролова О. О. Реалізація підготовки майбутніх судноводіїв до іншомовного професійно орієнтованого спілкування. Молодий вчений. 2017. № 3. C. 479-484.
Series/Report no.: УДК: 378.147:656.61.052(045);
Abstract: Стаття присвячена опису реалізації підготовки майбутніх судноводіїв до іншомовного професійно орієнтованого спілкування. Визначено основні етапи реалізації означеної підготовки: настановно-цільовий, змістово-операційний та результативний. Детально розглянуто зміст кожного з визначених етапів. Проаналізовано ефективність запропонованої методики підготовки майбутніх судноводіїв до іншомовного професійно орієнтованого спілкування. Схарактеризовано напрями її подальшої реалізації в навчальному процесі вищого морського навчального закладу. В статье описывается реализация подготовки будущих судоводителей к иноязычному профессионально ориентированному общению. Определены основные этапы реализации данной подготовки: установочно-целевой, содержательно-операционный и результативный. Детально рассмотрено содержание каждого из выделенных этапов. Проанализирована эффективность предложенной методики подготовки будущих судоводителей к иноязычному профессионально ориентированному общению. Охарактеризованы направления ее дальнейшей реализации в учебном процессе высшего морского учебного заведения. The article deals with future navigators’ training implementation to foreign-language professionally-oriented communication. The main stages of the presented training have been defined: target-oriented, content-related and resultative. The content of each defined stage has been deeply examined. The effectiveness of the presented methods of future navigators’ training to foreign-language professionally-oriented communication has been analyzed. The guidelines for their further implementation in the learning and teaching process of higher maritime educational institution have been described.
URI: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/286
ISSN: 2304-5809
Appears in Collections:Кафедра англійської мови в судноводінні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Frolova_training.pdf303.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.