Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2337
Title: The use of Kahoot! in Maritime English language teaching
Other Titles: Використання Кахут! у навчанні морської англійської мови
Authors: Піндосова, Т.С.
Pindosova, T.S.
Keywords: дискусія
вікторина
мотивація
активізація
судноводій
морська англійська мова
Kahoot!
discussion
quiz
motivation
activation
navigator
Maritime English
Issue Date: 2023
Publisher: Видавничої групи «Наукові перспективи»
Citation: Піндосова Т.С. The use of Kahoot! in Maritime English language teaching \ Т.С. Піндосова. «Наукові інновації та передові технології» (Серія «Державне управління», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»): журнал.- 2023. - № 1(15) 2023. - С. 308 – 319. DOI https://doi.org/10.52058/2786-5274-2023-1(15)-307-318
Series/Report no.: УДК;372.881.1
Abstract: Однією з найбільш розвинених галузей світової економіки є сучасний морський торговий флот. Англійська мова є основним способом спілкування з іншими суднами, береговими станціями, працівниками берегових служб та членами екіпажу. Для безпеки на судні та якісної роботи моряк повинен знати спеціалізовану лексику і терміни, які вживаються на борту судна кожен день, вміти вільно спілкуватися англійською мовою. Саме тому в сучасних вищих морських навчальних закладах велика увага приділяється вивченню спеціалізованої англійської мови та розвитку мовленнєвої компетентності морських фахівців. Впровадження ігрових технологій на заняттях з морської англійської мови не лише вирішує проблему мотивації учнів, а й є ефективним інструментом для активізації та закріплення знань з лексики та граматики. Один із прикладів використання нових інформаційних технологій – платформа Kahoot!, застосування якої допомагає використовувати електронні ресурси для діагностики знань студентів на заняттях з морської англійської мови в інтерактивній формі. Kahoot! ‒ це абсолютно новий сервіс для створення онлайн вікторин, тестів та опитувань. Студенти можуть відповідати на створені викладачем тести з планшетів, ноутбуків, смартфонів, тобто з будь-якого пристрою з доступом до Інтернету. Створені в Kahoot! завдання дозволяють включити у них фотографії та відеофрагменти. Для участі у тестуванні студенти просто повинні відкрити сервіс та ввести PIN-код, який представляє викладач зі свого комп'ютера. Варіанти відповідей представлені геометричними фігурами. Однією з особливостей Kahoot! є можливість дублювати та редагувати тести, що дозволяє викладачу заощадити багато часу. Крім вікторин за допомогою Kahoot можна запускати дискусії, розпочавши обговорення з одного питання, або провести опитування з кількох питань, а потім розпочати дебати. У статті проаналізовано особливості платформи Kahoot та запропоновано вправи, які можуть бути використані на заняттях з морської англійської мови для судноводіїв. One of the most developed sectors of the world economy is the modern merchant fleet. English is the basic tool of communication with other vessels, coastal stations, coast guards and seafarers. To work safely and effectively on board, the seamen must be familiar with the maritime terminology, be able to communicate English fluently. This is why, in modern higher educational institutions much attention is paid to English language for specific purposes and the development of speaking competency of marine specialists. The introduction of gaming technologies in Maritime English lessons not only solves the problem of student motivation, but is also an effective tool for enhancing and consolidating knowledge of vocabulary and grammar. One example of the use of new information technologies is the Kahoot! platform, the use of which helps to use electronic resources to diagnose students' knowledge at Maritime English lessons in an interactive form. Kahoot! is a completely new service for creating online quizzes, tests and surveys. Students can complete the tests created by the teacher on tablets, laptops, smartphones, that is, from any device with Internet access. Photos and videos can be included into the tasks created by Kahoot!. To participate in testing, students must open the service and enter a PIN code that is provided by the teacher from his computer. Answer options are represented by geometric shapes. One of the features of Kahoot! is that it is possible to duplicate and edit tests, which allows the teacher to save a lot of time. In addition to quizzes, the teacher can use Kahoot to start discussions on a single question, or to conduct a poll on several questions and then start a debate. The article analyzes the features of the Kahoot platform and suggests exercises that can be used in maritime English classes for navigators. Key words: Kahoot!, discussion, quiz, motivation, activation, navigator, Maritime English.
Description: Категорія журналу Б.
URI: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2337
ISSN: 2786-5274
Appears in Collections:Кафедра англійської мови з підготовки морських фахівців за скороченою програмою навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pindosova_ Kahoot!.pdf458.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.