Соціокультурна складова професійної освіти майбутніх судноводіїв (1951–2017рр.)

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»

Анотація

У методичних рекомендаціях схарактеризовано соціокультурну складову професійної освіти майбутніх судноводіїв, висвітлено зміст, форми, методи й засоби навчання, окреслено позитивні та негативні тенденції розвитку соціокультурної складової професійної освіти майбутніх судноводіїв упродовж трьох хронологічних відрізків часу. В методических рекомендациях охарактеризован социокультурную составляющую профессионального образования будущих судоводителей, освещены содержание, формы, методы и средства обучения, определены положительные и отрицательные тенденции развития социокультурной составляющей профессионального образования будущих судоводителей за три хронологических отрезков времени. The methodological guidelines characterize the sociocultural component in professional education of future navigators, highlight the content, forms, methods and means of training, outline the positive and negative trends in the sociocultural component in professional education of future navigators over three chronological periods.

Опис

Бібліографічний опис

Пенза І.В. Соціокультурна складова професійної освіти майбутніх судноводіїв (1951–2017 рр.): методичні рекомендації. Херсон: КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2020. 99 с.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By