Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2207
Title: Діяльність предметних комісій гуманітарного напрямку в морських навчальних закладах України в 60-х роках ХХ століття
Other Titles: Деятельность предметных комиссий гуманитарного направления в морских учебных заведениях Украины в 60-х годах ХХ столетия
The activities of the subject commissions of the humanitarian direction in the maritime educational institutions of Ukraine in the 60s of the twentieth century
Authors: Овчиннікова, О.М.
Овчинникова, Е.Н.
Ovchynnikova, O.M.
Keywords: Морська освіта
професійно-технічна освіта
середні спеціалізовані заклади освіти
технікум
предметна комісія
морський флот
Морское образование
профессионально-техническое образование
средние специальные учебные заведения
техникум
предметная комиссия
морской флот
Maritime education
vocational education
vocational secondary educational institutions
technical school
subject commission
navy
Issue Date: 2021
Publisher: Fundacja Instytut Spraw Administracji Publiczney w Lubline
Citation: Деятельность предметных комиссий гуманитарного направления в морских учебных заведениях Украины в 60-х годах ХХ столетия. Knowledge, education, law, managementInstytut Spraw Administracjyi Publicznej, 2020, №5 (33) vol. 3, c. 66-70.
Series/Report no.: УДК: 377;
Abstract: У статті йдеться про діяльність предметних комісій гуманітарного напрямку в морських навчальних закладах України в 60-ті роки ХХ століття. Для дослідження використовувалися такі методи, як аналіз, синтез, індукція, дедукція, узагальнення. Були розглянуті такі питання, як морський транспорт в 60-х роках ХХ століття, законодавча база освіти того періоду, робота предметних комісій гуманітарного напрямку в морських навчальних закладах України в 60-х роках ХХ століття. В результаті були зроблені наступні висновки: діяльність предметних комісій, їх робота відповідала закону «Про зміцнення зв'язку школи з життям і про подальший розвиток системи народної освіти в СРСР», за яким пред'являлися вимоги до рівня технічної, ідейно-політичної та педагогічної підготовки учнів. Тобто їх завданням була не тільки підготовка кваліфікованих фахівців з середньою спеціальною освітою, але також учнів вихованих в дусі марксизму-ленінізму, радянського патріотизму, дружби народів і пролетарського інтернаціоналізму, що володіють навичками організації масово-політичної та виховної роботи. Перспективами подальших досліджень є вивчення роботи предметних комісій в морських навчальних закладах в наступні історичні періоди і їх порівняння. В статье идёт речь о деятельности предметных комиссий гуманитарного направления в морских учебных заведениях Украины в 60-е годы ХХ столетия. Для исследования использовались такие методы, как анализ, синтез, индукция, дедукция, обобщение. Были рассмотрены такие вопросы, как морской транспорт в 60-х годах ХХ столетия, законодательная база образования того периода, работа предметных комиссий гуманитарного направления в морских учебных заведениях Украины в 60-х годах ХХ столетия. В результате были сделаны следующие выводы: деятельность предметных комиссий, их работа соответствовала закону «Об укреплении связи школы с жизнью и о дальнейшем развитии системы народного образования в СССР», по которому предъявлялись требования к уровню технической, идейно-политической и педагогической подготовки учащихся. То есть их задачей была не только подготовка квалифицированных специалистов со средним специальным образованием, но также учащихся воспитанных в духе марксизма-ленинизма, советского патриотизма, дружбы народов и пролетарского интернационализма, обладающих навыками организации массово-политической и воспитательной работы. Перспективами последующих исследований является изучение работы предметных комиссий в морских учебных заведениях в последующие исторические периоды и их сравнение. The article deals with the activities of the subject commissions of the humanitarian direction in the maritime educational institutions of Ukraine in the 60s of the twentieth century. Issues such as maritime transport in the 60s of the twentieth century, the legislative base of education of that period, the work of subject commissions of the humanitarian direction in the maritime educational institutions of Ukraine in the 60s of the twentieth century were considered.Such methods as analysis, synthesis, induction, deduction, generalization were used. As a result, the following conclusions were made: the activities of subject commissions, their work was in compliance with the law "On strengthening the connection between school and life and on the further development of the public education system in the USSR" according to which requirements were imposed on the level of technical, ideological, political and pedagogical training of students. That is, their task was not only to train qualified specialists with vocational secondary education, but also students brought up in the spirit of Marxism-Leninism, Soviet patriotism, friendship of peoples and proletarian internationalism, who have the skills to organize mass political and educational work. The prospects for further research are the study of the work of subject commissions in maritime educational institutions in subsequent historical periods and their comparison.
Description: Стаття у країні ЄС
URI: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2207
ISSN: 2353-8406
Appears in Collections:Кафедра англійської мови в судноводінні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ovchynnikova_subject_commisions.pdf17.69 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.