Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2199
Title: | Розвиток критичного мислення на заняттях з морської англійської мови |
Other Titles: | Развитие критического мышления на занятиях морского английского языка Development of critical thinking in maritime English lessons |
Authors: | Кльопка, Ю.С. Клёпка, Ю.С. Klopka, Y.S. |
Keywords: | критичне мислення навчальний процес у вищій освіті конкурентоздатний фахівець методи активного навчання критическое мышление учебный процесс в высшем образовании конкурентоспособный специалист методы активного обучения critical thinking an educational process in higher education a competitive specialist active learning methods |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Львівський науковий форум |
Citation: | Кльопка Ю.С. Розвиток критичного мислення на заняттях з морської англійської мови. Теорія і практика сучасної науки та освіти: матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 20-21 травня 2021 р.). Львів: Львівський науковий форум, 2021. С. 20-21. |
Series/Report no.: | УДК: 005; |
Abstract: | Застосування технології «Критичного мислення» на заняттях морської англійської мови, викладач розвиває особистість здобувача в першу чергу при безпосередньому навчанні іноземної мови, в результаті чого відбувається формування комунікативної компетенції, що забезпечує комфортні умови для пізнавальної діяльності та самовдосконалення. Викладач стимулює інтереси здобувача, розвиває у нього бажання практично використовувати іноземну мову, а так само вчитися, роблячи тим самим реальним досягнення успіху в оволодінні предметом. Применение технологии «критического мышления» на занятиях морского английского языка, преподаватель развивает личность студента в первую очередь при непосредственном обучении иностранному языку, в результате чего происходит формирование коммуникативной компетенции, обеспечивает комфортные условия для познавательной деятельности и самосовершенствования. Преподаватель стимулирует интересы соискателя, развивает у него желание практически использовать иностранный язык, а так же учиться, делая тем самым реальным достижение успеха в овладении предметом. Applying the technology of "Critical Thinking" in maritime English, the teacher develops the student's personality primarily in the direct learning of a foreign language, resulting in the formation of communicative competence that provides comfortable conditions for cognitive activity and self-improvement. The teacher stimulates the interests of the students, develops their desire to practically use a foreign language, as well as to learn, thus making it a real success in mastering the subject. |
Description: | Збірник матеріалів III міжнародної науково-практичної конференції |
URI: | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2199 |
Appears in Collections: | Кафедра англійської мови в судноводінні |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Klopka_critical_thinking.pdf | 718.75 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.