Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/198
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKudryavtseva, V.F.-
dc.contributor.authorКудрявцева, В.Ф.-
dc.contributor.authorBobrysheva, N.M.-
dc.contributor.authorБобришева, Н.М.-
dc.contributor.authorБобришева, Н.Н.-
dc.date.accessioned2019-10-22T06:53:20Z-
dc.date.available2019-10-22T06:53:20Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКудрявцева В.Ф., Бобришева Н.М. Технології впровадження критичного мислення у курс морської англійської мови. – Науковий журнал «Молодий вчений», №7.2 (71.2). – Херсон : Видавництво «Молодий вчений», 2019.- С.91 - 94uk_UA
dc.identifier.issn2304-5809-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/198-
dc.description.abstractIn the article, the authors review some conceptions of critical thinking and highlight its importance for students. It is stated, that there are different approaches to the concept of critical thinking: the philosophical one which emphasizes on the features and standards а critical thinker must have, and the psychological approach which describes skills, behaviors and attitudes of а critical thinker. Techniques for integrating critical thinking into Maritime English Course are characterized, such as inquiry-based learning, case study, true-false statements, debates, discussion. To foster students' initiative questioning, authors have proposed uploading texts, audios, videos, nautical charts etc. on the learning internet platform Moodle and suggesting to construct а few tricky, problematic questions or those that can assist them in understanding а challeging content. It is concluded that to develop critical thinking students should be led to making use of their higher level cognitive skills. У статті автори розглядають різні погляди вчених на поняття критичного мислення та виділяють основні характеристики цього терміну. Зазначається, що існують різні підходи до концепції критичного мислення: філософський, який підкреслює особливості і стандарти, які повинен мати студент із розвиненим критичним мисленням, i психологічний підхід, який описує навички, поведінку i формування критичного мислення студента. Визначено, що критичне мислення - це процес аналізу, синтезування і обґрунтовування оцінки правильності інформації; здатність генерувати чи змінювати свою позицію на основі фактів й аргументів, коректно застосовувати отримані результати, приймати зважені рішення. Незважаючи на різнобічність поглядів та підходів до тлумачення критичного мислення, автори визначають спільні аспекти всіх визначень поняття критичного мислення, таких як: когнітивні навички такі як інтерпретація, аналіз, оцінка, прийняття рішень відповідно до контексту; пошук відповідної та достовірної інформації; пристосування до ситуації та гнучкість щодо змін; цінності, такі як розсудливість, інтелектуальна цілісність і співчуття. Ключовими етапами формування критичного мислення є виклик (формування та постановка питань), осмислення (ознайомлення з новою інформацією), рефлексія (включення нових понять в уявлення). У статті зазначається, що розвиток критичного мислення у студентів морських спеціальностей – це важливий аспект не лише у професійній підготовці у вищому навчальному закладі, а i у майбутній професійній діяльності. Розвиток критичного мислення дає можливість активізувати мислення студентів, залучати їх до плідної бесіди, мотивувати до вивчення морської англійської мови, показувати різні точки зору, допомагає ставити свої запитання та формувати власну думку. Охарактеризовано методи інтеграції критичного мислення, які застосовувались на практиці y:кypci морської англійської мови (метод навчання на основі запитань, кейс навчання, правда/брехня, дебати, дискусії).uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherМолодий вченийuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК: 378.1;-
dc.subjectCritical thinkinguk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.subjectMaritime English courseuk_UA
dc.subjectproficiencyuk_UA
dc.subjectcase studyuk_UA
dc.subjectdiscussionuk_UA
dc.subjectКритичне мисленняuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectкурс морської англійської мовиuk_UA
dc.subjectнавичкиuk_UA
dc.subjectкейс навчанняuk_UA
dc.subjectдискусіяuk_UA
dc.subjectКритическое мышлениеuk_UA
dc.subjectстудентыuk_UA
dc.subjectкурс морского английского языкаuk_UA
dc.subjectнавыкиuk_UA
dc.subjectкейс методuk_UA
dc.subjectдискуссияuk_UA
dc.titleTechniques to Integrate Critical Thinking into Maritime English Courseuk_UA
dc.title.alternativeПрийоми інтегрування критичного мислення в курс морської англійської мовиuk_UA
dc.title.alternativeПриемы интегрирования критического мышления в курс морского английского языкаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра англійської мови в судноводінні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kudryavtseva_techniques.pdf697.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.