Створення навчально-методичного комплексу до дисципліни "Всесвітня історія (англійською мовою)" на засадах компетентнісного підходу.
Вантажиться...
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ХДМА
Анотація
Актуальність створення навчально-методичного комплекту до дисципліни «Всесвітня історія (англійською мовою)» на засадах компетентнісного підходу зумовлена необхідністю підготовки висококваліфікованих та всебічно розвинених фахівців морської галузі, як вітчизняних так і іноземних. В представленому у статті навчально-методичному комплекті основну увагу було приділено формуванню ключових компетентностей, що розвивають інтелект і формують історичну культуру мислення та світогляд, за допомогою створення проблемних ситуацій, котрі дають можливість кожному студенту проявити ініціативність, самостійність. Актуальность создания учебно-методического комплекта к дисциплине «Всемирная история (на английском языке)" на основе компетентностного подхода обусловлена необходимостью подготовки высококвалифицированных и всесторонне развитых специалистов морской отрасли, как отечественных так и иностранных. В представленном в статье учебно-методическом комплекте основное внимание было уделено формированию ключевых компетентностей, развивающие интеллект и формируют историческую культуру мышления и мировоззрение, с помощью создания проблемных ситуаций, которые дают возможность каждому студенту проявить инициативность, самостоятельность.The urgency of creating a training kit for the discipline "World History (in English)" on the basis of a competency-based approach is due to the need to train highly qualified and well-developed specialists in the maritime industry, both domestic and foreign. was given to the formation of key competencies that develop intelligence and form a historical culture of thinking and worldview, by creating problem situations that allow each student to show initiative, independence.
Опис
Стаття в колективній монографії
Ключові слова
Навчально-методичний комплект, компетентнісний підхід, Херсонська державна морська академія, Всесвітня історія, історична компетентність, ефективність навчання, перспективний підхід, інформаційні технології, Учебно-методический комплект, компетентностный подход, Херсонская государственная морская академия, Всемирная история, историческая компетентность, эффективность обучения, перспективный подход, информационные технологии, Educational and methodical set, competence approach, Kherson State Maritime Academy, World History, historical competence, learning efficiency, promising approach, information technologies
Бібліографічний опис
Куликова Л.Б., Болдирева О.О. Створення навчально-методичного комплексу до дисципліни "Всесвітня історія (англійською мовою)" на засадах компетентнісного підходу//Стаття в колективній монографії «Теоретико-методичні засади реалізації компетентнісного підходу в системі ступеневої підготовки фахівців морської галузі (Результати науково-педагогічного експерименту в Херсонській державній морській академії 2014-2018 рр.)». – Херсон: ХДМА, 2019. – с. 517.