Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/80
Название: Використання гейміфікованого підходу для створення електронного курсу «Підготовка до олімпіади з англійської мови» у LMS MOODLE в умовах дуальної освіти
Авторы: Юрженко, А.Ю.
Yurzhenko, А.Y.
Волошинов, С.А.
Voloshynov, S.A.
Попова, Г.В.
Popova, H.V.
Ключевые слова: LMS MOODLE
gamification
геймификация
гейміфікація
Дата публикации: 16-мая-2019
Издательство: Водний транспорт: сучасний стан та перспективи розвитку
Библиографическое описание: Волошинов С.А. Використання гейміфікованого підходу для створення електронного курсу «Підготовка до олімпіади з англійської мови» у LMS MOODLE в умовах дуальної освіти / A. Ю. Юрженко, С. А. Волошинов, Г. В. Попова. // Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції «Водний транспорт: сучасний стан та перспективи розвитку». – 2019. – С. 132–135.
Серия/номер: УДК 378.147;
Краткий осмотр (реферат): Використання новітніх технологій, електронних курсів, зумовило потребу їх удосконалення. Тому, запозичення ігрових методик, гейміфікований підхід є ефективною методикою, яка підвищує мотивацію, інтерактивність, залучення до процесу навчання тощо. В умовах професійної освіти підготовка до олімпіади з англійської мови розвиває у студентів критичне мислення, готує до дій у нестандартних ситуаціях.
Описание: Міжнародна науково-практична конференція
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/80
Располагается в коллекциях:Кафедра англійської мови з підготовки морських фахівців за скороченою програмою навчання

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Voloshynov_MOODLE.pdf786.58 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.