Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/72
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЮрженко, А.Ю.-
dc.contributor.authorYurzhenko, A.Y.-
dc.contributor.authorДягилева, О.С.-
dc.contributor.authorDiahyleva, O.S.-
dc.date.accessioned2019-09-12T06:15:28Z-
dc.date.available2019-09-12T06:15:28Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЮрженко А. Ю. Запровадження моделі формування комунікативної англомовної компетентності у систему професійної підготовки майбутніх суднових механіків. Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки / О. С. Дягилева, А. Ю. Юрженко. // КНУ імені Тараса Шевченка. – 2018. – С. 92–98.uk_UA
dc.identifier.issn2311-214X-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/72-
dc.descriptionКатегорія Вuk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядаються переваги використання моделі формування комунікативної компетентності у системі професійної підготовки майбутніх суднових механіків, яка складається з впровадження гейміфікованого підходу, забезпечення позитивної мотивації до навчання, використання авторського електронного курсу «Морська англійська мова» у електронному навчальному середовищі на базі платформи MOODLE. Наведено статистичні дані підсумкового контролю оволодіння компетентностями навчальної дисципліни «Англійська мова за професійним спрямуванням». The article considers the advantages of using the model of communicative competency formation in the system of training future ship engineers, which consists of introducing a gamification approach, providing positive motivation to studying, using the author's electronic course "Maritime English" in the electronic learning environment based on the platform MOODLE. The statistical data of the final control of mastering the competences of the discipline "English language for professional purpose" is given. В статье рассматриваются преимущества использования модели формирования коммуникативной компетентности в системе профессиональной подготовки будущих судновых механиков, которая состоит из внедрения геймифицированного подхода, обеспечения позитивной мотивации к учебе, использования авторского электронного курса «Морской английский язык» в электронной учебной среде на базе платформы MOODLE. Приведены статистические данные итогового контроля овладения компетенциями учебной дисциплины «Английский язык профессиональной направленности».uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherКНУ імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК 378.147;-
dc.subjectсуднові механікиuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectкомунікативний підхідuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectзмішане навчанняuk_UA
dc.subjectLMS MOODLEuk_UA
dc.subjectконвенція ПДМНВuk_UA
dc.subjectсудовые механикиuk_UA
dc.subjectкоммуникативная компетентностьuk_UA
dc.subjectкоммуникативный подходuk_UA
dc.subjectкомпетентносный подходuk_UA
dc.subjectсмешанное обучениеuk_UA
dc.subjectконвенция ПДНВuk_UA
dc.subjectship engineersuk_UA
dc.subjectcommunicative competenceuk_UA
dc.subjectcommunicative approachuk_UA
dc.subjectcompetency approachuk_UA
dc.subjectblended learninguk_UA
dc.subjectSTCW maritime conventionuk_UA
dc.titleЗапровадження моделі формування комунікативної англомовної компетентності у систему професійної підготовки майбутніх суднових механіківuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра англійської мови з підготовки морських фахівців за скороченою програмою навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dyagileva, Yurzhenko_ship engineers.pdf295.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.