Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/687
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВолошинов, С.А.-
dc.contributor.authorVoloshynov, S.A.-
dc.contributor.authorСокол, І.В.-
dc.contributor.authorТригуб, С.М.-
dc.contributor.authorТригуб, С.Н.-
dc.contributor.authorСокол, И.В.-
dc.contributor.authorTrygub, S.N.-
dc.contributor.authorSokol, I.V.-
dc.date.accessioned2020-01-21T10:57:01Z-
dc.date.available2020-01-21T10:57:01Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationВолошинов С.А. Оцінка результатів навчання студентів / С.А. Волошинов // Науковий вісник Херсонської державної морської академії. Проблеми вищої школи. - № 1 (12). – Херсон : ХДМА, 2015. – С. 108-115.uk_UA
dc.identifier.issn2313-4763-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/687-
dc.descriptionКатегорія Вuk_UA
dc.description.abstractУ статті проведений аналіз поняття «результати навчання»; розглядаються та пояснюються форми формативного і сумативного оцінювання; як частини навчального процесу, наводяться види формативного та сумативного оцінювання; наводиться поняття безперервного оцінювання; розглянуті засоби оцінювання результатів навчання, запропонований принцип побудови оціночної таблиці, яка поєднує в собі види формативного і сумативного оцінювання під час вивчення модуля «Морехідна астрономія» у процесі підготовки судноводіїв. В статье проведен анализ понятия «результаты обучения»; рассматриваются и объясняются формы формативного и суммативного оценивания; как части учебного процесса, приводятся виды формативного и суммативного оценивания; приводится понятие непрерывного оценивания; рассмотрены средства оценивания результатов обучения, предложен принцип построения оценочной таблицы, которая сочетает в себе виды формативного и суммативного оценивания при изучении модуля «Мореходная астрономия» в процессе подготовки судоводителей. This work suggests the principle of constructing the learning outcomes assessment chart for student training module «Nautical Astronomy». This article clarifies the concept «learning outcomes». Methods of formative and cumulative assessment are considered and interpreted as the component of educative process and the examples of formative and cumulative assessment types are given. The conception of permanent assessment is suggested. The principles of training outcomes assessment with suggested principle of constructing the learning outcomes assessment chart, that combines the types of formative and cumulative assessment when studying the module «Nautical Astronomy» in the course of navigator training are considered.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХДМАuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК : 370+378.14:656.61.052;-
dc.subjectкомпетентностіuk_UA
dc.subjectрезультати навчанняuk_UA
dc.subjectоцінюванняuk_UA
dc.subjectоціночна таблицяuk_UA
dc.subjectморехідна астрономіяuk_UA
dc.subjectомпетентностиuk_UA
dc.subjectрезультаты обученияuk_UA
dc.subjectоцениваниеuk_UA
dc.subjectоценочная таблицаuk_UA
dc.subjectмореходная астрономияuk_UA
dc.subjectcompetenciesuk_UA
dc.subjectlearning outcomesuk_UA
dc.subjectassessmentuk_UA
dc.subjectassessment chartuk_UA
dc.subjectnautical astronomyuk_UA
dc.titleОцінка результатів навчання студентівuk_UA
dc.title.alternativeEvaluation of the teaching studentsuk_UA
dc.title.alternativeОценка результатов обучения студентовuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра інноваційних технологій та технічних засобів судноводіння

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Voloshynov_Sokol_Tryhub_assessment.pdf425.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.