Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/685
Title: Виявлення та обґрунтування педагогічних умов для формування професійно значущих якостей майбутніх суднових офіцерів
Other Titles: Выявление и обоснование педагогических условий формирования профессионально значимых качеств будущих судовых офицеров
Identification and justification of pedagogical conditions for the formation of professionally significant qualities of future ship officers
Authors: Бабишена, М.І.
Бабышена, М.И.
Babyshena, M.
Keywords: педагогічні умови
формування професійно значущих якостей
майбутні суднові офіцери педагогические условия
формирование профессионально значимых качеств
будущие судовые офицеры
pedagogical conditions
formation of professionally significant qualities
future ship officers
Issue Date: 2018
Publisher: ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології»
Citation: Babyshena M.I. Identification and justification of pedagogical conditions for the formation of professionally significant qualities of future ship officers / М.І. Бабишена // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Тенденції розвитку психології та педагогіки» (м. Київ, 2-3 листопада 2018 р.). – К.: ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2018. – Ч. 1. – С. 77-79.
Abstract: У тезах подається аналіз виявлення та обґрунтування педагогічних умов для формування професійно значущих якостей майбутніх суднових офіцерів. В тезисах дается анализ выявления и обоснование педагогических условий для формирования профессионально значимых качеств будущих судовых офицеров. The thesis analyzes the identification and substantiation of pedagogical conditions for the formation of professionally significant qualities of future ship officers.
URI: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/685
Appears in Collections:Кафедра соціально-гуманітарних дисциплін та інноваційної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Babyshena_justification_of_pedagogical_conditions.pdf3.4 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.