Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/604
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зайцева, Т.В. | - |
dc.contributor.author | Zaytseva, T. | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-02T13:14:50Z | - |
dc.date.available | 2019-12-02T13:14:50Z | - |
dc.date.issued | 2001 | - |
dc.identifier.citation | Зайцева Т. Использование современных средств статистического учета при ведении научно-исследовательской работы в области естествознания. Інформатизація освіти України: стан, проблеми, перспективи: Зб. наук. пр./ Херсонський державний педагогічний університет. – Херсон. – 2001. - С.40-42. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 966-630-41-4 | - |
dc.identifier.uri | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/604 | - |
dc.description | Міжнародна науково-практична конференція | uk_UA |
dc.description.abstract | Залучення студентів до науково-дослідницької роботи із застосуванням нових інформаційних технологій сьогодні не викликає сумнівів. Такі дидактичні принципи навчання як науковість і системність залишаються актуальними і при нетрадиційному навчанні. Але вимогою сьогодення є залучення підростаючого покоління в дослідну діяльність, яка показує сучасний погляд на науковий підхід до процесу навчання. Тобто майбутні фахівці в стінах навчальних закладів повинні набути навичок і вміння предметного використання нових інформаційних технологій. Приобщение студентов к научно-исследовательской работе с применением новых информационных технологий сегодня не вызывает сомнений. Такие дидактические принципы обучения как научность и системность остаются актуальными и при нетрадиционном обучении. Но требованием сегодняшнего дня является вовлечение подрастающего поколения в исследовательскую деятельность, которая показывает современный взгляд на научный подход к процессу обучения. Т.е. будущие специалисты в стенах учебных заведений должны приобрести навыки и умения предметного использования новых информационных технологий. Inviting students to research using new information technologies today is not in doubt. Such didactic principles of teaching as scientific and systematic remain relevant for non-traditional education. But the requirement of today is the involvement of the younger generation in research, which shows a modern view of the scientific approach to the learning process. Those. future specialists within the walls of educational institutions should acquire skills and subjective use of new information technologies. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Херсонський державний педагогічний університет | uk_UA |
dc.subject | Нові інформаційні технології | uk_UA |
dc.subject | програмний засіб для ведення статистичного обліку | uk_UA |
dc.subject | енциклопедія тваринного світу | uk_UA |
dc.subject | мова програмування С ++ | uk_UA |
dc.subject | Новые информационные технологии | uk_UA |
dc.subject | программное средство для ведения статистического учета | uk_UA |
dc.subject | энциклопедия животного мира | uk_UA |
dc.subject | язык программирования С++ | uk_UA |
dc.subject | New information technology | uk_UA |
dc.subject | statistical accounting software | uk_UA |
dc.subject | Encyclopedia of the animal world | uk_UA |
dc.subject | C ++ programming language | uk_UA |
dc.title | Использование современных средств статистического учета при ведении научно-исследовательской работы в области естествознания | uk_UA |
dc.title.alternative | Використання сучасних засобів статистичного обліку при веденні науково-дослідницької роботи в галузі природознавства | uk_UA |
dc.title.alternative | The use of modern means of statistical accounting in the conduct of research in the field of natural sciences | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Appears in Collections: | Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Zaytseva_Fish.pdf | 424.79 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.