Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/604
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗайцева, Т.В.-
dc.contributor.authorZaytseva, T.-
dc.date.accessioned2019-12-02T13:14:50Z-
dc.date.available2019-12-02T13:14:50Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citationЗайцева Т. Использование современных средств статистического учета при ведении научно-исследовательской работы в области естествознания. Інформатизація освіти України: стан, проблеми, перспективи: Зб. наук. пр./ Херсонський державний педагогічний університет. – Херсон. – 2001. - С.40-42.uk_UA
dc.identifier.isbn966-630-41-4-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/604-
dc.descriptionМіжнародна науково-практична конференціяuk_UA
dc.description.abstractЗалучення студентів до науково-дослідницької роботи із застосуванням нових інформаційних технологій сьогодні не викликає сумнівів. Такі дидактичні принципи навчання як науковість і системність залишаються актуальними і при нетрадиційному навчанні. Але вимогою сьогодення є залучення підростаючого покоління в дослідну діяльність, яка показує сучасний погляд на науковий підхід до процесу навчання. Тобто майбутні фахівці в стінах навчальних закладів повинні набути навичок і вміння предметного використання нових інформаційних технологій. Приобщение студентов к научно-исследовательской работе с применением новых информационных технологий сегодня не вызывает сомнений. Такие дидактические принципы обучения как научность и системность остаются актуальными и при нетрадиционном обучении. Но требованием сегодняшнего дня является вовлечение подрастающего поколения в исследовательскую деятельность, которая показывает современный взгляд на научный подход к процессу обучения. Т.е. будущие специалисты в стенах учебных заведений должны приобрести навыки и умения предметного использования новых информационных технологий. Inviting students to research using new information technologies today is not in doubt. Such didactic principles of teaching as scientific and systematic remain relevant for non-traditional education. But the requirement of today is the involvement of the younger generation in research, which shows a modern view of the scientific approach to the learning process. Those. future specialists within the walls of educational institutions should acquire skills and subjective use of new information technologies.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХерсонський державний педагогічний університетuk_UA
dc.subjectНові інформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectпрограмний засіб для ведення статистичного облікуuk_UA
dc.subjectенциклопедія тваринного світуuk_UA
dc.subjectмова програмування С ++uk_UA
dc.subjectНовые информационные технологииuk_UA
dc.subjectпрограммное средство для ведения статистического учетаuk_UA
dc.subjectэнциклопедия животного мираuk_UA
dc.subjectязык программирования С++uk_UA
dc.subjectNew information technologyuk_UA
dc.subjectstatistical accounting softwareuk_UA
dc.subjectEncyclopedia of the animal worlduk_UA
dc.subjectC ++ programming languageuk_UA
dc.titleИспользование современных средств статистического учета при ведении научно-исследовательской работы в области естествознанияuk_UA
dc.title.alternativeВикористання сучасних засобів статистичного обліку при веденні науково-дослідницької роботи в галузі природознавстваuk_UA
dc.title.alternativeThe use of modern means of statistical accounting in the conduct of research in the field of natural sciencesuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zaytseva_Fish.pdf424.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.