Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/361
Title: Warm-up activities at maritime English lessons
Other Titles: Мовленнєві розминки на заняттях з морської англійської мови
Authors: Іщенко, М.П.
Ищенко, М.П.
Ishchenko, M.P.
Малахівська, Т.Я.
Малахивская, Т.Я.
Malakhivska, T.Y.
Keywords: warmer
activization
energizer
Maritime English
speech activity
мовна розминка
активізація
енергійна розрядка
морська англійська мова
мовленнєва діяльність
Issue Date: Jul-2019
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Ishchenko M., Malakhivska T. Warm-up activities at maritime English lessons / «Молодий вчений. – Херсон : Видавничий дім «Гельветика», 2019. – № 7.2 (71.2). – С.103 – 106.
Series/Report no.: УДК: 372.881;
Abstract: The article highlights the importance of using the so called warm-ups which we understand as short activities functioning as an energizer, filler, cooler, lead-in or as an initial warm-up itself in teaching maritime English. It mentions the differentiation among warm-up activities and outlines the features of a good warm-up activity and the reasons for incorporating such activities into a lesson plan and a series of lessons on a certain topic. As there is a scarcity of sources on ready-made activities of a kind for maritime English lessons, the article offers some practical suggestions of warmers, lead-ins, fillers and coolers that can be used by teachers at different stages of the lesson to serve the purpose of engaging students into work, giving them some active rest using the language, introducing the topic or bringing the lesson to the closure. Стаття наголошує важливість використання мовленнєвих розминок, які використовуються на заняттях та які функціонують в якості енергійної розрядки, тому що головним прийомом активізації навчальної діяльності студентів являється їх залучення до виконання мовленнєвої розминки (warm-up) на занятті. Зa допомогою мовленнєвої зарядки можна досягти багато цілей, а саме: зацікавити студентів темою заняття, привернути їх увагу до нових лексичних одиниць, запланованих для вивчення на занятті; допомогти їм подолати скутість у спілкуванні, тому що мовленнєва розминка – це не тест і не залік, і як наслідок, відсутня напруга через оцінки; є можливість повторити матеріал попередніх занять; поповнити лексичний запас новими словами; дати змогу студентам використати загальні знання; і головне – залучити до роботи всіх студентів. У статті розмежовані різні види мовленнєвих розминок, окреслюються їх особливості та причини включення такої діяльності до плану уроку та серії уроків з певної теми. Завдання для мовленнєвих розминок повинні бути нестандартними, мати творчий характер, передбачати дискусію. Оскільки існує дефіцит джерел з готовими видами діяльності для занять з морської англійської мови, стаття пропонує деякі практичні пропозиції мовленнєвих розминок, які можуть бути використані викладачами на різних етапах заняття для залучення студентів до роботи, надання їм активної розминки з використанням мови, ознайомлення їх з темою заняття або підведення підсумків навчального заняття.
URI: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/361
ISSN: 2304-5809
Appears in Collections:Кафедра англійської мови в судноводінні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ishchenko_warm_up_activities.pdf271.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.