Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/323
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШвецова, І.В.-
dc.contributor.authorШвецова, И.В.-
dc.contributor.authorShvetsova, I.V.-
dc.contributor.authorБондаренко, В.В.-
dc.contributor.authorBondarenko, V.V.-
dc.date.accessioned2019-11-07T12:56:45Z-
dc.date.available2019-11-07T12:56:45Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationШвецова І.В. Бондаренко В. В. Упровадження змішаного навчання (Blended learning) у процесі викладання нглійської мови за професійним спрямуванням //«Молодий вчений» • № 7.2 (71.2) • липень, 2019 р.uk_UA
dc.identifier.issn2304-5809 (Print)-
dc.identifier.issn2313-2167 (Online)-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/323-
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу методичного аспекту змішаного навчання, що набуває актуальності у зв’язку з швидким розвитком новітніх інформаційних технологій та потребою фахівців з високим рівнем знань англійської мови. У статті розглянуто особливості моделей змішаного навчання та визначено ефективність щодо їх використання у ході вивчення англійської мови за професійним спрямуванням. Запропоновано завдання для застосування змішаного навчання на платформі Moodle для студентів морських навчальних закладів спеціальності судноводіння. У даній роботі увага приділяється визначенню позиції Moodle щодо мотивації у навчанні англійської мови за професійним спрямуванням та створенні інформаційного середовище мовної освіти, що дозволяє більш широко використовувати потенціал навчального матеріалу на всіх етапах навчально-пізнавальної діяльності студентів і може ефективно бути використаним для оцінки результатів діяльності. Дослідження дозволило виявити те, що як наслідок упровадження змішаного навчання у процесі викладання англійської мови за професійним спрямуванням, Moodle значною мірою сприятиме розвитку рівню мотивації студентів та вдосконалення знання англійської мови. У статті розглянуто технологічний аспект реалізації електронного навчання, який включає в себе систему управління навчанням, яка реалізовується через платформу Moodle, надаючи доступ до освітнього процесу через підключення учасників навчального процесу до навчальних матеріалів, форумів тощо. електронне навчання – це зближення людей, процесів і технологій. Результати дослідження свідчать про те, що така соціальна мережа, це доступний засіб спілкування курсантів в мережі Інтернет, значно розширюють межі виконання спільних проектів і роблять процес навчання більш соціальним. Дослідження підтвердило думку про те, що змішане навчання враховує індивідуальні особливості студентів у сприйманні та переробці навчального матеріалу, обирання темпу засвоєння навчального матеріалу. Результати свідчать про те, що змішане навчання сприяє переосмисленню традиційної моделі освіти, виникнення різноманітних навчальних курсів у навчальному процесі. The paper deals specifically with the analysis of the methodical aspect of blended learning, which becomes relevant due to the rapid development of the latest information technologies and lack of specialists with the high level of English language knowledge. The current study investigates the models of blended learning as well as the effectiveness of its usage in studying English for specific purposes. The tasks for the implementation of blended learning are proposed on the Moodle platform for students of marine educational establishments of navigation department. This paper focuses on determining the role of Moodle in terms of motivating studying English for specific purposes and creating an information environment of language learning that allows using learning material wider at all stages of educational process and thus can effectively be used for estimating the results. The study demonstrates that because of the introduction of blended learning in teaching English for specific purposes, Moodle will greatly contribute to the development of the level of students’ motivation and improvement of English language proficiency. The paper studies technological aspect of the implementation of e-learning, which includes an educational management system implemented by the Moodle platform, and provides access to the educational process through connecting the participants of the educational process to teaching materials, forums, etc. E-learning is the alignment of people, processes and technologies. The results of the study indicate that such social network is the most comfortable means of communication of students on the Internet, as it significantly expands the boundaries of the implementation of collective projects and makes the process of learning more social. The study has confirmed the idea that blended learning takes into account personal qualities of students in the perception and adaptation of educational material, as well as the choice of the pace of learning material. The analysis of the data clearly indicate that blended learning contributes to a reinterpretation of the traditional model of education. Blended learning contributes to the formation of a variety of training courses in the learning process.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК: 378.147:811.111’276.5;-
dc.subjectЗмішане навчанняuk_UA
dc.subjectмоделі змішаного навчанняuk_UA
dc.subjectзмішаного навчання у платформі Moodleuk_UA
dc.subjectтехнологічний аспект реалізації електронного навчанняuk_UA
dc.subjectанглійська мова за професійним спрямуваннямuk_UA
dc.subjectBlended learninguk_UA
dc.subjectmodels of blended learninguk_UA
dc.subjectblended learning is on the Moodle platformuk_UA
dc.subjecttechnological aspect of the implementation of e-learninguk_UA
dc.subjectEnglish for specific purposesuk_UA
dc.titleУпровадження змішаного навчання (Blended learning) у процесі викладання англійської мови за професійним спрямуваннямuk_UA
dc.title.alternativeImplementation of learning in teaching the English language for specific purposesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра англійської мови в судноводінні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shvetsova _Blended_learning.pdf1.15 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.