Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2441
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кудрявцева, В.Ф. | - |
dc.contributor.author | Kudryavtseva, V.F. | - |
dc.contributor.author | Барсук, С.Л. | - |
dc.contributor.author | Barsuk, S.L. | - |
dc.contributor.author | Фролова, О.О. | - |
dc.contributor.author | Frolova, O.O. | - |
dc.date.accessioned | 2024-06-03T14:20:25Z | - |
dc.date.available | 2024-06-03T14:20:25Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Кудрявцева В., Барсук С., Фролова О. Інтеграція м’яких умінь у програму з морської англійської мови. Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні звʼязки. 2024. Вип.44. С. 95-109. DOI: https://doi.org/10.26565/2073-4379-2024-44-06 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2441 | - |
dc.description | Категорія журналу Б | uk_UA |
dc.description.abstract | Останні дослідження сучасного стану та перспектив розвитку галузі вказують на потребу в опануванні нових професійних умінь. Представники морської індустрії добре усвідомлюють вплив людського фактора на ефективність процесів на судні й наголошують на необхідності реформування морської освіти. Виокремлення м’яких умінь в якості мети навчання сприятиме формуванню майбутніх лідерів і, зрештою, покращенню якості професійної підготовки членів екіпажів та підвищенню ефективності їхньої праці. Таким чином, існує об’єктивна необхідність обґрунтувати значення м’яких умінь, характерних для професії моряка, та описати підходи щодо їхньої інтеграції в освітній процес. Мета статті – запропонувати підходи щодо інтеграції м’яких умінь у програму з морської англійської мови в закладі вищої освіти. The latest studies on the current trends and the long-term prospects indicate the need to acquire new professional skills to support the shipping industry’s sustainable development. The stakeholders are increasingly recognizing the influence of human factors on the efficiency of the processes aboard ships and emphasize the urgent need for an overhaul of maritime education. The focus on the soft skills training aims to contribute to the formation of future leaders and improve the quality of seafarers’ professional training. Thus, there is a need to substantiate the importance of soft skills for a successful career in the maritime industry and to describe the methods to integrate them into the educational process. The purpose of the article is to present some approaches to integrating soft skills into Maritime English program at a higher educational institution. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Харківський національний університет iменi В.Н. Каразiна | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378.016:81’243 | - |
dc.subject | інтеграція | uk_UA |
dc.subject | морська англійська мова | uk_UA |
dc.subject | м’які вміння | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | integration | uk_UA |
dc.subject | Maritime English | uk_UA |
dc.subject | soft skills | uk_UA |
dc.subject | professional training | uk_UA |
dc.title | Інтеграція м’яких умінь у програму з морської англійської мови | uk_UA |
dc.title.alternative | Integration of soft skills into the program of Maritime English | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Кафедра англійської мови в судноводінні |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kudryavtseva_Barsuk_Frolova_integration.pdf | 272.59 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.