Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2397
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШвецова, І.В.-
dc.contributor.authorShvetsova, I.V.-
dc.date.accessioned2023-11-27T12:44:42Z-
dc.date.available2023-11-27T12:44:42Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationШвецова І. В. Інтеграція позааудиторної діяльності у процес формування лідерської компетентності майбутніх фахівців з навігації і управління морськими суднами // «Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»)»:журнал. 2023. № 15(33) С.1309. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-4952-2023-15(33)uk_UA
dc.identifier.issn2786-4952 (Online)-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2397-
dc.descriptionЗбірник наукових працьuk_UA
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано, що лідерська компетентність відіграє важливу роль у створенні ефективної команди, досягненні організаційних, особистісних та професійних цілей і потреб у масштабах професійного середовища. Обґрунтовано, що виконання організаційних і командних завдань забезпечується високим рівнем комунікативних умінь лідера, глибокими знаннями законів міжособистісного спілкування, а досягнення спільних цілей є показниками лідерської компетентності. На основі проведеного дослідження визначено, що важливо інтегрувати позааудиторну діяльність у формування лідерської компетентності майбутніх фахівців з навігації і управління морськими суднами. Визначено, що організація позааудиторної роботи має бути включена в систему роботи викладачів різних дисциплін. Міждисциплінарний підхід до цієї форми роботи матиме ефективний вплив на розвиток мотиваційної сфери студентів, розширення їхнього світогляду та підвищення рівня знань. У статті представлено особливості інтеграції позааудиторної діяльності в систему формування лідерської компетентності майбутніх фахівців з навігації і управління морськими суднами: організація позааудиторної діяльності спрямована на професійну орієнтацію майбутніх фахівців; стимулювання встановлення психологічного клімату в групі і сприяння подоланню психологічних бар'єрів; забезпечення розвитку мотивації до формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців з навігації і управління морськими суднами з урахуванням інтересів і особливостей майбутньої професії. У статті обґрунтовано, що ефективними формами роботи, що забезпечують формування лідерської компетентності майбутніх фахівців з навігації і управління морськими суднами, є тренінгові технології, квест-технології, додаткові спецкурси з розвитку лідерства, організація наукових спільнот, лідерські дослідження, семінари, лідерські вебінари, майстер-класи тощо. Ефективними методами розвитку лідерства є: соціальнопсихологічні тренінги, ситуаційне моделювання, рольові ігри, мозкові штурми. The article substantiates that leadership competence plays an important role in creating an effective team, achieving organisational, personal and professional goals and needs on the scale of the professional environment. It is substantiated that the fulfilment of organisational and team tasks is ensured by a high level of communication skills of the leader, deep knowledge of the laws of interpersonal communication, and the achievement of common goals are indicators of leadership competence. On the basis of the study, it is determined that it is important to integrate extracurricular activities into the formation of leadership competence of future specialists in navigation and ship handling. It has been concluded that the organisation of extracurricular activities should be included in the system of work of teachers of different disciplines. An interdisciplinary approach to this form of work will have an effective impact on the development of students ‘motivational sphere, broadening their outlook and improving their knowledge. The article presents the peculiarities of integrating extracurricular activities into the system of forming the leadership competence of future specialists in navigation and ship handling: organisation of extracurricular activities is aimed at professional orientation of future specialists; stimulating the establishment of a psychological climate in the group and facilitating the overcoming of psychological barriers; ensuring the development of motivation for the formation of communicative competence of future specialists in navigation and ship handling, taking into account the interests and characteristics of the future profession. The article substantiates that effective forms of work that ensure the formation of leadership competence of future specialists in navigation and ship handling are training technologies, quest technologies, additional special courses on leadership development, organisation of scientific communities, leadership research, seminars, leadership webinars, master classes, etc. Effective methods of leadership development include: social and psychological training, situational modelling, role-playing games, and brainstorming sessions.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВидавнича група «Наукові перспективи»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.013-
dc.subjectлідерська компетентністьuk_UA
dc.subjectкомунікативні умінняuk_UA
dc.subjectмайбутні фахівці з навігації і управління морськими суднамиuk_UA
dc.subjectпозааудиторна діяльністьuk_UA
dc.subjectінтеграція позааудиторної діяльностіuk_UA
dc.subjectleadership competenceuk_UA
dc.subjectcommunication skillsuk_UA
dc.subjectfuture specialists in navigation and ship handlinguk_UA
dc.subjectextracurricular activitiesuk_UA
dc.subjectintegration of extracurricular activitiesuk_UA
dc.titleІнтеграція позааудиторної діяльності у процес формування лідерської компетентності майбутніх фахівців з навігації і управління морськими суднамиuk_UA
dc.title.alternativeIntegration of extracurricular activities in the process of forming the leadership competence of future specialists in navigation and ship handlinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра англійської мови в судноводінні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shvetsova I_ leadership competence.pdf364.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.