Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2381
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМороз, О.Л.-
dc.contributor.authorMoroz, O.L.-
dc.date.accessioned2023-10-25T09:23:42Z-
dc.date.available2023-10-25T09:23:42Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationMoroz O.L. Key principles of ESP syllabus content selection. Knowledge, Education, Law, Management. 2021. № 7(43). Vol.1 P. 44-49.uk_UA
dc.identifier.issn2353-8406-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2381-
dc.description.abstractThe paper substantiates four key principles of English for specific purposes syllabus content selection on the example of the Maritime English. It is claimed that the adhering to those key principles while any ESP course syllabus content selection will allow for the provision of the maximum efficiency level of the professionally-oriented foreign language competency formation process in the framework of continuous professional training. The paper provides the arguments for the fact that the content of the academic discipline at different stages of education is a crucial factor enhancing continuous professional training implementation. It is proved the syllabi set content should be created and developed in compliance with the specific requirements to each level of professional training as well as with the workplace requirements. У статті виокремлюються чотири ключові принципи формування змістового компоненту робочих навчальних програм з англійської мови професійного спрямування (на прикладі дисципліни «Морська англійська мова»). Стверджується, що саме від якісного навчально-методичного супроводу та від належного відбору змісту навчання з дисципліни залежатиме відповідність фахової підготовки здобувача вищої освіти базовим вимогам роботодавців, а отже і їх конкурентоспроможність на ринку праці. Реалізація принципів міждисциплінарної координації та ранньої професійної спрямованості є вкрай важливою, оскільки йдеться про формування саме професійно-орієнтованої комунікативної компетенції майбутніх фахівців морської галузі, а отже потребує кооперованої взаємодії всіх частин підготовки у складі єдиного цілого та створення стійкої мотивації до вивчення іноземної мови. Реалізація принципів наступності, системності та послідовності сприяє здійсненню поетапної підготовки фахівців в системі неперервної освіти за рахунок розробки інтегративних, узгоджених робочих навчальних програм для кожного окремого етапу професійно-орієнтованої іншомовної підготовки.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherInstytut Spraw Administracji Publicznejuk_UA
dc.subjectcontinuous professional traininguk_UA
dc.subjectcourse contentuk_UA
dc.subjectdidactic principlesuk_UA
dc.subjectprofessionally-oriented communicative competencyuk_UA
dc.subjectMaritime Englishuk_UA
dc.subjectinterdisciplinary coordinationuk_UA
dc.subjectsuccessionuk_UA
dc.subjectconsistencyuk_UA
dc.subjectнеперервна професійна підготовкаuk_UA
dc.subjectзміст навчальної дисципліниuk_UA
dc.subjectдидактичні принципиuk_UA
dc.subjectпрофесійно-орієнтована комунікативна компетенціяuk_UA
dc.subjectморська англійська моваuk_UA
dc.subjectміжпредметна координаціяuk_UA
dc.subjectнаступністьuk_UA
dc.subjectпослідовністьuk_UA
dc.titleKey principles of ESP syllabus content selectionuk_UA
dc.title.alternativeБазові принципи формування змістового компоненту робочих навчальних програм з англійської мови професійного спрямуванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра англійської мови в судноводінні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Moroz_syllabus_content_selection.pdf398.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.