Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2349
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛіхошерстова, В. Г.-
dc.contributor.authorLikhosherstova, V. G.-
dc.date.accessioned2023-05-09T08:48:17Z-
dc.date.available2023-05-09T08:48:17Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЛіхошерстова В. Г. Використання онлайн платформи learningapps на заняттях з англійської мови для студентів морського профілю. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. 2021. Вип. 42. Том 3. С. 90-96. DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/42-3-16uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2349-
dc.description.abstractУ сучасному світі інформаційні технології та гаджети тісно пов’язані з усіма сферами життя, зокрема й зі сферою освіти. Різноманітні комп’ютерні програми, додатки та ресурси в мережі Інтернет роблять процес викладання англійської мови значно комфортнішим для викладача, а вивчення іноземної мови більш ефективним для студентів. Інформація, подана шляхом інтерактивної гри, з використанням відео- й аудіоматеріалів, зображень, анімації, запам’ятовується краще. Саме тому у статті наголошено на необхідності застосування нових технологій для покращення рівня якості процесу навчання іноземної мови. У статті проаналізовано праці іноземних та вітчизняних науковців, коротко висвітлено етапи еволюції підходу до вивчення англійської мови за допомогою комп’ютера. Розглянуто можливості використання безпосередньо онлайн-сервісу LearningApps на заняттях з англійської мови для студентів закладів вищої освіти морського спрямування. Детально описано структуру сайту, його наповнення та функції його компонентів. Надано приклади декількох інтерактивних навчальних вправ, які можна застосовувати на різних етапах заняття з англійської мови зі структурою «Презентація – Практика – Продукування» (“Presentation – Practice – Production”) для студентів морського профілю навчання. Проілюстровано та детально описано послідовність і особливості створення цих завдань на платформі LearningApps. Висвітлено те, яким чином можна поділитись розробленими вправами зі студентами. Вказано, як за допомогою платформи, у разі необхідності, створити повноцінний онлайн-урок. Зроблено висновки, що досліджувану у статті онлайн-платформу LearningApps доцільно використовувати у процесі вивчення англійської мови майбутніми моряками, адже з її допомогою викладач зможе краще сприяти формуванню та розвитку іншомовної комунікативної компетенції студентів, зацікавити та вмотивувати здобувачів освіти, надати їм більше матеріалу, аніж доступно в навчальних посібниках, або подати матеріал із підручників, але в більш оригінальний спосіб. Крім того, такі сервіси, як LearningApps, особливо актуальні для дистанційної форми навчання. In modern world, information technologies and gadgets are closely linked to all spheres of life, including education. A variety of computer programs, applications and sources on the Internet make the process of teaching English much more comfortable for the teacher, and learning a foreign language more effective for students. The information presented through an interactive game, with the use of video and audio materials, images and animation is to be remembered better. That is why the author of the article emphasizes the need to use new technologies to improve the quality of the foreign language learning process. The article deals with analysis of the works of foreign and domestic scholars and briefly covers the stages of the evolution of the approach to learning English using a computer. Possibilities of using online service LearningApps directly in English language classes for students of maritime higher education institutions are considered. The structure of the web-site, its content and functions of its components are described in detail. Examples of several interactive exercises that can be used at different stages of an English language lesson with the “Presentation – Practice – Production” structure for marine students are provided. The sequence and features of creating these tasks on the platform are illustrated and described in detail. The way of sharing developed exercises with students is highlighted. It is indicated how to use the platform, if necessary, to create a full-fledged online lesson. It is concluded that the online platform studied in the article should be used in the study of English by future sailors, because with its help the teacher will be able to better promote the formation and development of students’ communicative competence, interest and motivate students, provide them with more material than available in textbooks, or submit material from textbooks, but in an original way. In addition, services such as LearningApps are especially relevant for distance learning.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherГельветикаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.1:681.3-
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectморська англійська моваuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетенціяuk_UA
dc.subjectComputer-Assisted Language Learninguk_UA
dc.subjectInformation Technologiesuk_UA
dc.subjectMaritime Englishuk_UA
dc.subjectcommunicative competenceuk_UA
dc.titleВикористання онлайн платформи learningapps на заняттях з англійської мови для студентів морського профілю.uk_UA
dc.title.alternativeUsage of online platform LearningApps during the English lessons for maritime students.uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кафедра англійської мови в судноводінні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Likhosherstova_LearningApps.pdf1.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.