Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/199
Title: Впровадження компетентнісного підходу у практику комунікативного навчання
Other Titles: Внедрение компетентносного подхода в практику коммуникативного обучения
Implementing competency-based approach into communicative teaching
Authors: Кудрявцева, В.Ф.
Kudryavtseva, V.F.
Keywords: Впровадження
компетентнісний підхід
комунікативний підхід
комунікативні компетенції
Внедрение
компетентностный подход
коммуникативный подход
коммуникативные компетенции
Implementation
competency-based approach
communicative approach
communicative competencies
Issue Date: 2016
Publisher: Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя
Citation: Кудрявцева В.Ф. Впровадження компетентнісного підходу у практику комунікативного навчання. – Наукові записки. Серія «Філологічні науки» (Ніжинський державний університет імені Миколи) / відп. ред. проф. Г. В. Самойленко. – Ніжин : НДУ ім.. М. Гоголя, 2016. – Кн. 2.- С.142 - 147
Series/Report no.: УДК: 378.147;
Abstract: У статті описуються проміжні результати впровадження компетентнісного підходу на основі комунікативного навчання. Порівнюються базові подібності і відмінності комунікативного і компетентнісного підходів до навчання морської англійської мови. Відмічається пріоритетна необхідність визначення чітких професійно необхідних комунікативних компетенцій. Підкреслюється значимість нового формату оцінювання рівня володіння комунікативними компетенціями. Ключові слова: впровадження, компетентнісний підхід, комунікативний підхід, комунікативні компетенції. Intermediate outcomes of implementing competency-based approach within the framework of communicative teaching practice are described. Basic similarities and differences between communicative and competency-based approaches to teaching maritime English are compared. The priority of defining clear-cut communicative competencies as compared to learning objectives in the communicative approach is stated. The necessity to focus on designing a new format of assessment when implementing competency-based approach is stressed. Key words: implementation, principles of competency-based approach, communicative approach, communicative competencies В статье описываются промежуточные результаты внедрения компетентностного подхода на основе коммуникативного обучения. Сравниваются базовые сходства и различия коммуникативного и компетентностного подходов к обучению морскому английскому языку. Отмечается приоритетная необходимость определения четких профессионально необходимых коммуникативных компетенций. Подчеркивается значимость нового формата оценивания уровня овладения коммуникативными компетенциями. Ключевые слова: внедрение, коммуникативный подход, коммуникативный подход, коммуникативные компетенции.
URI: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/199
Appears in Collections:Кафедра англійської мови в судноводінні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kudryavtseva_Vprovadzhennya.pdf376.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.