Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/1569
Title: Стратегії активного навчання як частина професійного розвитку майбутніх спеціалістів
Other Titles: Стратегии активного обучения как часть профессионального развития будущих специалистов
Strategies of active learning as a part of a future specialist professional development
Authors: Бойко, К.Л
Boiko, K.L.
Keywords: стратегії
спеціаліст
активне навчання
професійна діяльність
стратегии
специалист
активное обучение
профессиональная деятельность
strategies
specialist
active learning
professional activity
Issue Date: 2020
Citation: Бойко К.Л. Стратегії активного навчання як частина професійного розвитку майбутніх спеціалістів. Збірник наукових матеріалів ХLVІІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет – конференції «Літні наукові зібрання — 2020». C. 31-34.
Series/Report no.: УДК: 378.14;
Abstract: В тезах представлений стислий огляд питання стратегій активного навчання як частини професійного розвитку майбутніх спеціалістів. Визначено вплив прийомів та методів, які використовує викладач на занятті та вплив на пізнавальну діяльність студентів. В тезисах представлен краткий обзор вопроса стратегий активного обучения как части профессионального развития будущих специалистов морской сферы. Определено влияние методов и приёмов, которые использует преподаватель на занятии и влияние на познавательную деятельность студентов. The theses deal with a short review of strategies of active learning as a part of a future specialist professional development. Influence of methods and activities of active learning and their influence onto the students studying abilities is described.
Description: Міжнародноа науково-практична Інтернет – конференція
URI: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/1569
Appears in Collections:Кафедра англійської мови в судноводінні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Boiko_strategies.pdf304.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.