Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/691
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМороз, О.Л.-
dc.contributor.authorМороз, Е.Л.-
dc.contributor.authorMoroz, O.L.-
dc.date.accessioned2020-01-24T10:51:10Z-
dc.date.available2020-01-24T10:51:10Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМороз О.Л. Особливості реалізації моделі навчання «перегорнуті класи» на різних етапах підготовки до професійно-орієнтованого спілкування / Науковий часопис національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – Київ: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 70. – С.171 – 175.uk_UA
dc.identifier.issn2311-5491-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/691-
dc.description.abstractУ статті розглядається питання можливості підвищення ефективності процесу формування професійно орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності майбутніх фахівців морського флоту на різних етапах підготовки за умови впровадження до навчального процесу інформаційно-комунікаційних технологій. Визначено, що сучасні інформаційно-комунікаційні технології стають невід’ємною частиною університетської освіти, тому сьогодні вже не виникає питання про використання технології електронного навчання, більш актуальним стає питання про найефективніші підходи до застосування цього засобу передавання знань. Беручи до уваги визнання неперервності професійної освіти однією з важливих концептуальних тенденцій сучасності, автор статті пропонує розглядати інформаційно-комунікаційні технології як засіб формування в курсантів уміння самостійно оволодівати найрізноманітнішою інформацією, вільно оперувати нею, що, у свою чергу, приводить до усвідомлення необхідності зміни традиційного «класно-урочного» підходу до більш творчого, гнучкого, орієнтованого на студента підходу, за якого частина навчального процесу виходить за межі класу, переміщується онлайн. З метою визначення оптимального шляху реалізації такого підходу у статті пропонується огляд можливостей застосування інформаційно-комунікаційних технологій для проведення такого різновиду навчальних занять, як «перегорнутікласи». У результатіпроведеного дослідження встановлено, що за «перегортання» своїх занять викладач створює такі педагогічні умови, за яких курсанти вчаться самі вивчати навчальний матеріал, нести відповідальність за свій рівень готовності до заняття. Проте для досягнення бажаного рівня ефективності застосування зазначеної моделі навчання. The article reveals the ideas of providing professional communicative competence formation efficiency at different stages of future seafarers’ professional training by the means of introducing information and communication technologies into the academic process. It is defined that modern ICT have become an integral part of higher education and thus today we do not discuss the question of whether to use the techniques of e-learning or not but rather concentrate on the issue of the most efficient approaches for this type of information delivery. Taking into consideration the fact that one of the most important conceptual tendencies of today’s higher professional education is regarded to be continuous or life-long learning, the author of the article suggests to look upon ICT as the means of self-education skills formation which allows the cadets to find, master and operate different types of information. This makes us aware of the need to change the traditional classroom approach into more creative, flexible, student-oriented one where the part of the academic process goes beyond the classroom limits and is shifted on-line. To define the most efficient ways of its implementation, the article provides analysis of such learning model as flipped classes. The results of the research allows for the conclusion that when flipping the classes a teacher creates such pedagogical conditions which provide for the improvement of students’ abilities to study individually and independently and thus bear full responsibility for their level of knowledge and skills. Nevertheless, to make this educational model effective at different stages of training programme in the framework of continuous education it is important to consider peculiar features of each training stage. The article discovers the factors which influence the specifics of this model usage depending on the training stage when teaching Maritime English to future seafarers.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНПУ імені М. П. Драгомановаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК: 372.881.111.1: 004.77;-
dc.subjectнеперервна професійна освітаuk_UA
dc.subjectкомп’ютеризоване навчанняuk_UA
dc.subjectрізнорівневе навчанняuk_UA
dc.subjectпрофесійно орі- єнтоване спілкуванняuk_UA
dc.subjectмодель навчанняuk_UA
dc.subject«перегорнуті класи»uk_UA
dc.subjectуміння вчитисяuk_UA
dc.subjectдидактичні вимогиuk_UA
dc.subjectcontinuous professional educationuk_UA
dc.subjectcomputer-based educationuk_UA
dc.subjectsplit-level educationuk_UA
dc.subjectprofessionally-oriented communicationuk_UA
dc.subjectlearning modeluk_UA
dc.subjectflipped classesuk_UA
dc.subjectself-education skillsuk_UA
dc.subjectdidactic requirementsuk_UA
dc.titleОсобливості реалізації моделі навчання «перегорнуті класи» на різних етапах підготовки до професійно-орієнтованого спілкуванняuk_UA
dc.title.alternativePeculiar features of flipped class model realization at different stages of preparation to professional communicationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра англійської мови в судноводінні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Moroz_flipped_classes.pdf325.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.