Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/638
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗайцева, Т.В.-
dc.contributor.authorZaytseva, T.-
dc.date.accessioned2019-12-10T13:31:38Z-
dc.date.available2019-12-10T13:31:38Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citationЗайцева Т.В. Використання комп’ютерних програм на уроках алгебри та початків аналізу / Математика в школі. – 2001. - №3. – С. 5-9.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/638-
dc.descriptionНауково-методичний журналuk_UA
dc.description.abstractЗастосування нових інформаційних технологій дає можливість створити для школярів навчальні проблеми, які вони здатні розв’язати, і виробити в них позитивну мотивацію навчання. Завдяки перекладанню основної маси технічних операцій на комп'ютер, учень починає розв’язувати завдання, досягнутий успіх народжує у нього віру в свої сили і збуджує прагнення до подальшого вдосконалення. НІТ – це інструмент, який при правильному застосуванні дозволяє перетворити навчання з примусового в добровільне, що супроводжується почуттям задоволення і радощів від успішного подолання труднощів. Применение новых информационных технологий позволяет создать для школьников учебные задачи, которые они способны решить, и выработать у них положительную мотивацию обучения. Благодаря переносу основной массы технических операций на компьютер, ученик начинает решать задачи, достигнутый успех рождает у него веру в свои силы и побуждает стремление к дальнейшему совершенствованию. НИТ - это инструмент, который при правильном применении позволяет превратить обучение из принудительного в добровольное, сопровождающееся чувством удовлетворения и радости от успешного преодоления трудностей. The use of new information technologies allows creating for schoolchildren educational tasks that they are able to solve, and develop positive motivation for learning from them. Thanks to the transfer of the bulk of technical operations to the computer, the student begins to solve problems, the success achieved gives him confidence in himself and encourages the desire for further improvement. NIT is a tool that, when used correctly, allows you to turn training from compulsory to voluntary, accompanied by a sense of satisfaction and joy from successfully overcoming difficulties.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisher«Педагогічна преса»uk_UA
dc.subjectПохіднаuk_UA
dc.subjectгеометричний зміст похідноїuk_UA
dc.subjectдотична до графіку функційuk_UA
dc.subjectзростання функціїuk_UA
dc.subjectспадання функціїuk_UA
dc.subjectпрограма Gran1uk_UA
dc.subjectПроизводнаяuk_UA
dc.subjectгеометрический смысл производнойuk_UA
dc.subjectкасательная графику функцийuk_UA
dc.subjectвозрастания функцииuk_UA
dc.subjectубывание функцииuk_UA
dc.subjectпрограмма Gran1uk_UA
dc.subjectDeriveduk_UA
dc.subjectthe geometric content of the derivativeuk_UA
dc.subjectrelevant to the schedule of functionsuk_UA
dc.subjectfunction growthuk_UA
dc.subjectfunction declineuk_UA
dc.subjectGran1 programuk_UA
dc.titleВикористання комп’ютерних програм на уроках алгебри та початків аналізуuk_UA
dc.title.alternativeИспользование компьютерных программ на уроках алгебры и начал анализаuk_UA
dc.title.alternativeUsing computer programs in algebra lessons and the beginnings of analysisuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zaytseva_Math_School.pdf23.36 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.