Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/638
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зайцева, Т.В. | - |
dc.contributor.author | Zaytseva, T. | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-10T13:31:38Z | - |
dc.date.available | 2019-12-10T13:31:38Z | - |
dc.date.issued | 2001 | - |
dc.identifier.citation | Зайцева Т.В. Використання комп’ютерних програм на уроках алгебри та початків аналізу / Математика в школі. – 2001. - №3. – С. 5-9. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/638 | - |
dc.description | Науково-методичний журнал | uk_UA |
dc.description.abstract | Застосування нових інформаційних технологій дає можливість створити для школярів навчальні проблеми, які вони здатні розв’язати, і виробити в них позитивну мотивацію навчання. Завдяки перекладанню основної маси технічних операцій на комп'ютер, учень починає розв’язувати завдання, досягнутий успіх народжує у нього віру в свої сили і збуджує прагнення до подальшого вдосконалення. НІТ – це інструмент, який при правильному застосуванні дозволяє перетворити навчання з примусового в добровільне, що супроводжується почуттям задоволення і радощів від успішного подолання труднощів. Применение новых информационных технологий позволяет создать для школьников учебные задачи, которые они способны решить, и выработать у них положительную мотивацию обучения. Благодаря переносу основной массы технических операций на компьютер, ученик начинает решать задачи, достигнутый успех рождает у него веру в свои силы и побуждает стремление к дальнейшему совершенствованию. НИТ - это инструмент, который при правильном применении позволяет превратить обучение из принудительного в добровольное, сопровождающееся чувством удовлетворения и радости от успешного преодоления трудностей. The use of new information technologies allows creating for schoolchildren educational tasks that they are able to solve, and develop positive motivation for learning from them. Thanks to the transfer of the bulk of technical operations to the computer, the student begins to solve problems, the success achieved gives him confidence in himself and encourages the desire for further improvement. NIT is a tool that, when used correctly, allows you to turn training from compulsory to voluntary, accompanied by a sense of satisfaction and joy from successfully overcoming difficulties. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | «Педагогічна преса» | uk_UA |
dc.subject | Похідна | uk_UA |
dc.subject | геометричний зміст похідної | uk_UA |
dc.subject | дотична до графіку функцій | uk_UA |
dc.subject | зростання функції | uk_UA |
dc.subject | спадання функції | uk_UA |
dc.subject | програма Gran1 | uk_UA |
dc.subject | Производная | uk_UA |
dc.subject | геометрический смысл производной | uk_UA |
dc.subject | касательная графику функций | uk_UA |
dc.subject | возрастания функции | uk_UA |
dc.subject | убывание функции | uk_UA |
dc.subject | программа Gran1 | uk_UA |
dc.subject | Derived | uk_UA |
dc.subject | the geometric content of the derivative | uk_UA |
dc.subject | relevant to the schedule of functions | uk_UA |
dc.subject | function growth | uk_UA |
dc.subject | function decline | uk_UA |
dc.subject | Gran1 program | uk_UA |
dc.title | Використання комп’ютерних програм на уроках алгебри та початків аналізу | uk_UA |
dc.title.alternative | Использование компьютерных программ на уроках алгебры и начал анализа | uk_UA |
dc.title.alternative | Using computer programs in algebra lessons and the beginnings of analysis | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Zaytseva_Math_School.pdf | 23.36 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.