Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/379
Title: Методичні засади запровадження компетентнісного підходу до організації освітнього процесу в системі ступеневої підготовки морських фахівців
Other Titles: Collection of scientific works of the Uman State Pedagogical University named after Pavel Tychyna
Authors: Чернявський, В.В.
Chernіavsky, V.V.
Чернявский, В.В.
Keywords: компетентнісний підхід в організації освітнього процесу, ступенева підготовка морських фахівців
ступенева підготовка морських фахівців
методична система підготовки морських фахівців на основі компетентнісного подходу
competence approach in the organization of educational process
methodical system of training marine specialists on the basis of competence approach
tier training marine specialists
Issue Date: 2017
Publisher: УДПУ імені Павла Тичини
Citation: Чернявський В.В. Методичні засади запровадження компетентнісного підходу до організації освітнього процесу в системі ступеневої підготовки морських фахівців / В.В. Чернявський // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. – Вип.1. – Умань : УДПУ імені Павла Тичини, 2017 – С. 383 – 391.
Series/Report no.: УДК : 378.371:53:656.6;
Abstract: У статті визначено шляхи розв’язання проблеми запровадження компетентісного підходу до організації освітнього процесу у морських вищих навчальних закладах з метою підвищення ефективності підготовки фахівців. Запропоновано методичні підходи до розроблення моделі освітнього процесу на основі компетентісного підходу в умовах інтеграції фундаментальної та фахової спрямованості навчання. Описано компетентнісну модель підготовки морських фахівців з урахуванням міжпредметних зв’язків навчальних дисциплін різних циклів. Визначено підходи до коригування навчальних планів спеціальностей на основі вимог компетентісного підходу, роботодавців та міжнародних нормативних документів, що регламентують підготовку морських фахівців. В статье определены пути решения проблемы внедрения компетентностного подхода к организации образовательного процесса в морских высших учебных учреждениях с целью повышения эффективности подготовки специалистов. Предложены методические подходы к разработке модели образовательного процесса на основе компетентностного похода в условиях интеграции фундаментальной и профессиональной направленности обучения. Описана компетентностная модель подготовки морских специалистов с учётом межпредметных связей учебных дисциплин разных циклов. Определены подходы к корректировке учебных планов специальностей на основе требований компетентностного подхода, работодателей и международных документов, регламентирующих подготовку морских специалистов. The article identifies ways to address the implementation of competent approach to the organization of educational process in higher educational institutions sea in order to increase the effectiveness of training. Methodical approaches to the development of a model of the educational process on the basis of competence hike in terms of integration of fundamental and professional orientation training. Described competence model of training marine specialists, taking into account inter-subject relations disciplines different cycles. Approaches to the adjustment of curricula of specialties based competency approach the requirements of employers and international documents regulating the training of marine specialists. It is established that the creation of methodical system of training marine specialists on the basis of competence approach requires improvement of existing and development of new methodological support. It was stated that the first priority of marine institutions of higher education is to provide the conditions for the acquisition of competences by cadets and their fundamental unity and training.
Description: Категорія Б
URI: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/379
ISSN: 2307-4906
Appears in Collections:Кафедра судноводіння

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chernіavsky_Collection_of_scientific_works.pdf191.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.