Implementation of microlearning in the maritime English learning at senior courses (involving virtual reality technologies)
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Просвіт
Анотація
Article reveals the ways of implementing a modern educational paradigm – «microlearning» – in study of maritime English for students at senior courses. The main idea of research is that the educational content can be structuralized with educational patterns – «nuggets» – of different levels according to time, size and complexity. It not only enables faster understanding and mastering of the material, the paradigm is focused on actualizing the knowledge accumulated within previously realized nuggets. According to the core principles of microlearning we’ve singled out five basic educational nuggets necessary for topic mastering: class learning nugget, e-learning nugget, mobile learning nugget, deep learning nugget and VR learning nugget. Сlass learning nugget represents the formal area of microlearning, characterized with step-bystep learning and achieving the learning goal. E-learning and VR learning nuggets introduce non-formal area of microlearning, revealed in flexible ways of learning on the basis of digital electronic environment. Mobile learning and deep learning nuggets form informal area of microlearning, being the most productive ones due to the active role of student being provoked and motivated by an instructor by means of social networks. To demonstrate the ways of «nuggets» technique application to the study process we’ve represented a detailed lessons planning within an author’s module, describing types of learning nuggets, format of interaction and levels of nuggets realization. Such combinatorics of educational patterns of micro and meso-levels enables to achieve the educational goal of macro-level. The research comes to the idea that steady rotation of educational nuggets within traditional, electronic and virtual learning allows to achieve in full the principle of «continuous education» on the condition that such learning process is dispensed and controlled by the instructor on each level. Стаття розкриває шляхи реалізації сучасної освітньої парадигми – «мікронавчання» – при вивченні морської англійської мови студентами старших курсів. Основна ідея дослідження полягає в тому, що навчальний контент може бути структурований за допомогою освітніх моделей – «нагітів» – різного рівня за часом, розміром та складністю. Це дозволяє швидше зрозуміти і засвоїти матеріал. Крім того, парадигма орієнтована на актуалізацію знань, накопичених у рамках раніше засвоєних нагітів. Відповідно до основних принципів мікронавчання ми виділили п’ять основних навчальних нагітів, необхідні для засвоєння теми: традиційний навчальний нагіт, електронний навчальний нагіт, мобільний навчальний нагіт, глибинний навчальний нагіт та віртуальний навчальний нагіт. Традиційний навчальний нагіт представляє формальну площину мікронавчання, що характеризується поетапним навчанням і досягненням навчальної мети. Електронний та віртуальний навчальні нагіти представляють неформальну площину мікронавчання, що розкривається за рахунок гнучких способів навчання на основі цифрового електронного середовища. Мобільний та глибинний навчальні нагіти складають інформативну площину мікронавчання, яка є найбільш продуктивною завдяки активній ролі провокації та мотивації студентів викладачем за допомогою соціальних мереж. Задля демонстрації способів застосування техніки «нагітів» у навчальному процесі ми представили детальне планування уроків в авторському модулі, що описує типи навчальних нагітів, формат взаємодії та рівні реалізації навчальних моделей. Така комбінаторика освітніх моделей мікро- та мезорівнів дає змогу досягти освітньої мети макрорівня. У ході дослідження було висвітлено ідею, що постійне чергування освітніх нагітів у рамках традиційного, електронного та віртуального навчання дозволяє повною мірою реалізувати принцип «безперервної освіти» за умови, що такий навчальний процес покроково розподілений і контролюється викладачем на кожному рівні.
Опис
Колективна монографія
Бібліографічний опис
Fedorova O.V. Implementation of microlearning in the maritime English learning at senior courses (involving virtual reality technologies). Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи [колективна монографія]. Том 9: Дилеми сталого розвитку науки та освіти. Конін – Ужгород – Перемишль – Херсон: Просвіт, 2023. С. 200-211.