Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2431
Title: Kahoot! as a tool to gamify learning process at maritime higher education
Other Titles: KAHOOT! як інструмент гейміфікації освітнього процесу в морській вищій освіті
Authors: Дягилева, О.С.
Diahyleva, O.S.
Лещенко, А.М.
Leshchenko, A.
Пазяк, А.С.
Paziak, A.S.
Юрженко, А.Ю.
Yurzhenko, A.Y.
Keywords: гейміфікація
gamification
електронне навчання
e-learning
Moodle
Issue Date: 2024
Publisher: Information Technologies in Education
Citation: Diahyleva O., Leshchenko A., Paziak A., & Yurzhenko A. (2024). KAHOOT! AS A TOOL TO GAMIFY LEARNING PROCESS AT MARITIME HIGHER EDUCATION. Journal of Information Technologies in Education (ITE), (55), 25-34. DOI 10.14308/ite000777
Series/Report no.: УДК;378.147
Abstract: The article is devoted to the use of Kahoot! as a game-based learning platform at a higher education institution. This paper has analyzed the influence of Kahoot! on learning outcomes of future maritime professionals. The process of the “Feedback” tool use in the educational process at a higher maritime education institution is described. Стаття присвячена використанню Kahoot! як ігрової навчальної платформи у закладі вищої освіти. У цій статті проаналізовано вплив Kahoot! на результати навчання майбутніх морських фахівців. Описано процес використання інструменту «Зворотній зв’язок» в освітньому процесі вищого морського навчального закладу.
Description: Стаття фахового видання категорії Б
URI: https://ite.kspu.edu/index.php/ite/article/view/882
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2431
ISSN: 1998-6939
Appears in Collections:Кафедра англійської мови з підготовки морських фахівців за скороченою програмою навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Paziak_Kahoot.pdf1.08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.