Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2371
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКулікова, І.Ю.-
dc.contributor.authorKulikova, I.Y.-
dc.date.accessioned2023-10-02T11:07:22Z-
dc.date.available2023-10-02T11:07:22Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationІ.Кулікова. Knowledge of maritime vocabulary as a condition for the competitiveness of a maritime specialist. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, В. Ільницький, І. Зимомря]. – Дрогобич : «Гельветика», 2023. – Вип. 61. Том 4. – С 98 – 103. DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/61-4-16uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2371-
dc.descriptionЖурнал категорії В. Збірник індексується в міжнародній базі даних Index Copernicus International.uk_UA
dc.description.abstractАктуальність даної роботи детермінована необхідністю в розробці конкретних оптимальних моделей, алгоритмів і механізмів підготовки конкурентоспроможних фахівців для морської галузі, що постійно розвивається. У статті обґрунтовано необхідність формування іншомовної компетенції морських фахівців, чия діяльність має міжнародний характер. Доведено, що якість знання англійської виступає однією з ключових умов конкурентоспроможності морського фахівця. Міжнародні конвенційні вимоги до якості та рівня знання спеціаліста є обов'язковими для всіх навчальних закладів, які забезпечують підготовку спеціалістів морського торговельного флоту. Зазначені вимоги дуже докладно викладені для всіх плавальних спеціальностей, але вимагають вирішення низки проблем, пов’язаних з методичним забезпеченням процесу. У роботі розглянуто можливість використання процесу вивчення іноземної мови як засобу навчання професійної діяльності на прикладі навчання морської лексики. Практичне здійснення такого підходу бачиться у створенні та застосуванні інтегрованих курсів, що дозволить систематизувати вже отримані знання з урахуванням раніше пройденого матеріалу з різних предметів. Розглянуто умови формування іншомовної компетенції з лінгвістичною та культу рологічною складовими на основі ситуаційно-функціонального підходу, що полягає у створенні освітньої ситуації, що дозволяє орієнтуватися не тільки на зміни вимог до рівня знань спеціаліста у зв'язку з галуззю, що постійно розвивається, а й на темп засвоєння матеріалу. Показано, що вплив окремих компонентів у процесі навчання може змінюватись за різних обставин, проте відбувається самоорганізація системи, яка, зрештою, призводить до формування заданої якості. The relevance of this work is determined by the need to develop specific optimal models, algorithms and mechanisms for training competitive specialists for the constantly developing maritime industry. The article substantiates the need for the formation of foreign language competence of maritime specialists whose activities are of an international nature. It has been proven that the quality of knowledge of English is one of the key conditions for the competitiveness of a maritime specialist. International convention requirements for the quality and level of knowledge of a specialist are mandatory for all educational institutions that provide training for specialists of the merchant marine fleet. These requirements are set out in great detail for all maritime related specialties but require the solution of a number of problems related to methodical support of the process. Accounting for the factors described in the article that affect the quality of foreign language training and solving problems arising in connection with this could significantly improve both the quality of English language teaching and the quality of training a future specialist. The paper considers the possibility of using the process of learning a foreign language as a means of teaching professional activity, using the example of teaching marine vocabulary. The practical implementation of this approach can be seen in the creation and application of integrated courses, which will allow to systematize already acquired knowledge, taking into account the previously completed material from various subjects. It is shown that the influence of individual components in the learning process can change under different circumstances, but the system self-organizes, which ultimately leads to the formation of a given quality.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherГельветикаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.147.31-
dc.subjectМорська англійська моваuk_UA
dc.subjectморська лексикаuk_UA
dc.subjectморська освітаuk_UA
dc.subjectіншомовна компетентністьuk_UA
dc.subjectзасіб навчанняuk_UA
dc.subjectвивчення іноземної мовиuk_UA
dc.subjectморський фахівецьuk_UA
dc.subjectMaritime Englishuk_UA
dc.subjectmaritime vocabularyuk_UA
dc.subjectmaritime educationuk_UA
dc.subjectforeign language competenceuk_UA
dc.subjectteaching tooluk_UA
dc.subjectforeign language learninguk_UA
dc.subjectmaritime specialistuk_UA
dc.titleKnowledge of maritime vocabulary as a condition for the competitiveness of a maritime specialistuk_UA
dc.title.alternativeЗнання морської лексики як умова конкурентоздатності морського фахівцяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра англійської мови в судноводінні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kulikova_Knowledge.pdf346.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.