Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2306
Title: Методи дослідження параметрів працездатності елементів системи мащення та трибосполучень суднових двигунів внутрішнього згоряння
Other Titles: Methods of researching performance parameters of elements of the lubrication system and tribocombinations of marine internal combustion engines
Методы исследования параметров работоспособности элементов системы смазки и трибосообщений судовых двигателей внутреннего сгорания
Authors: Курносенко, Д.В.
Kurnosenko, D.
Keywords: система мащення
система смазки
lubrication system
працездатність
efficiency
работоспособность
моторне масло
engine oil
моторное масло
Issue Date: Apr-2020
Publisher: МОНОГРАФ
Citation: Д.В. Курносенко. Методи дослідження параметрів працездатності елементів системи мащення та трибосполучень суднових двигунів внутрішнього згоряння. Матеріали II Міжнародної науково-практичної морської конференціії кафедри СЕУ і ТЕ ОНМУ (MPP&O-2020 (Marine Power Plants and Operation), квітень 2020): матеріали / ОНМУ. Одеса, 2020. С. 151 – 155. DOI: https://doi.org/10.13140/RG.2.2.19286.40006
Abstract: Забезпечення нормального режиму змащення двигуна є одним з найголовніших умов надійної його роботи, тому правильному режиму змащення, якості мастила і його очищенню при експлуатації двигуна приділяється серйозна увага. Для мащення основних тертьових деталей сучасних суднових дизельних двигунів (СДВЗ) застосовують систему циркуляційного мащення, при чому одне й те ж мастило тривалий час циркулює в системі, постійно регенерується шляхом фільтрації, відстоювання, сепарування та охолодження. Системи мащення застосовують двох видів: з мокрим та сухим картером. При циркуляційному мащенні з мокрим картером мастило від об’єктів змащування стікає в картер двигуна або в спеціальну стічну цистерну для систем із сухим картером. З картера або стічної цистерни мастило забирає насос і направляє спочатку для фільтрації, потім для охолодження і знову на мащення тертьових деталей дизеля. Оскільки в стічній цистерні або картері знаходиться велика кількість мастила, то частина його постійно направляється в сепаратор для високоякісної очистки.
URI: https://2020.depas.od.ua/
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2306
Appears in Collections:Кафедра експлуатації cуднових енергетичних установок

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kurnosenko_lubrication_system_elements.pdf422.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.