Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/228
Title: | Принятие адаптивной стратегии при формировании траектории обучения в пространстве |
Other Titles: | Ухвалення адаптивної стратегії при формуванні траєкторії навчання в просторі Adopting an adaptive strategy in the formation of a learning path in space |
Authors: | Носов, П.С. Nosov, P.S. |
Keywords: | траєкторія навчальної діяльності студента траектория учебной деятельности студента student learning path автоматизована система навчання автоматизированная система обучения automated learning system адаптивні тести адаптивные тесты adaptive tests |
Issue Date: | 2007 |
Publisher: | ХНТУ |
Citation: | Носов П.С. Принятие адаптивной стратегии при формировании траектории обучения в пространстве // Межвузовский журнал "Автоматика. Автоматизация. Электротехнические комплексы и системы". — Херсон: ХНТУ. — 2007. — 1 (19) . — С. 141 – 144. |
Series/Report no.: | УДК: 004.62:004.492; |
Abstract: | Запропоновано метод просторового формування траєкторії навчальної діяльності студента, який дозволяє не тільки отримувати числове значення знань-навичок, але й приймати адаптивні рішення, визначати логіку мислення студента в предметній галузі. Предложен метод пространственного формирования траектории учебной деятельности студента, который позволяет не только получить численное значение знаний-умений, но и принимать адаптивные решения, определять логику мышления студента в предметной области. The method of spatial formation of a trajectory of educational activity of the student which allows not only to receive numerical value of knowledge-skills is offered, but also to make adaptive decisions, to define logic of thinking of the student in a subject domain |
URI: | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/228 |
Appears in Collections: | Кафедра судноводіння |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Nosov_adaptive.pdf | 334.39 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.