Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/228
Title: Принятие адаптивной стратегии при формировании траектории обучения в пространстве
Other Titles: Ухвалення адаптивної стратегії при формуванні траєкторії навчання в просторі
Adopting an adaptive strategy in the formation of a learning path in space
Authors: Носов, П.С.
Nosov, P.S.
Keywords: траєкторія навчальної діяльності студента
траектория учебной деятельности студента
student learning path
автоматизована система навчання
автоматизированная система обучения
automated learning system
адаптивні тести
адаптивные тесты
adaptive tests
Issue Date: 2007
Publisher: ХНТУ
Citation: Носов П.С. Принятие адаптивной стратегии при формировании траектории обучения в пространстве // Межвузовский журнал "Автоматика. Автоматизация. Электротехнические комплексы и системы". — Херсон: ХНТУ. — 2007. — 1 (19) . — С. 141 – 144.
Series/Report no.: УДК: 004.62:004.492;
Abstract: Запропоновано метод просторового формування траєкторії навчальної діяльності студента, який дозволяє не тільки отримувати числове значення знань-навичок, але й приймати адаптивні рішення, визначати логіку мислення студента в предметній галузі. Предложен метод пространственного формирования траектории учебной деятельности студента, который позволяет не только получить численное значение знаний-умений, но и принимать адаптивные решения, определять логику мышления студента в предметной области. The method of spatial formation of a trajectory of educational activity of the student which allows not only to receive numerical value of knowledge-skills is offered, but also to make adaptive decisions, to define logic of thinking of the student in a subject domain
URI: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/228
Appears in Collections:Кафедра судноводіння

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nosov_adaptive.pdf334.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.