Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/1568
Title: | Професійно-прикладна фізична підготовка морських фахівців в умовах дистанційного навчання |
Other Titles: | Профессионально-прикладная физическая подготовка морских специалистов в условиях дистанционного обучения Professionally applied physical training of marine specialists in the conditions of distance learning |
Authors: | Годлевський, П.М. Годлевский, П.М. Hodlevskyi, P. Саратовський, О.В. Саратовский, А.В. Saratovskyi, O.V. Круглик, М.І. Круглик, М.И. Kruglik, M.I. |
Keywords: | ИКТ Дистанционное обучение смешанное обучение индивидуальная работа модель обучения претенденты на получение высшего образования ІКТ Дистанційне навчання змішане навчання індивідуальна робота модель навчання претенденти на здобуття вищої освіти ICT Distance Learning blended learning individual work learning model applicants for higher education |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Посвіт |
Citation: | Годлевський П.М., Саратовський О.В., Круглик М.І. Професійно-прикладна фізична підготовка морських фахівців в умовах дистанційного навчання. Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи.: Зміни та синергія в розвитку науки та освіти [колективна монографія], Конін-Ужгород-Херсон-Київ: Посвіт, Том IV, -2020. – С. 24-32. |
Series/Report no.: | УДК: 371.1:001(08); |
Abstract: | В статье рассмотрено современное состояние подготовки морских специалистов по профессиональной и прикладной физической культуре посредством дистанционного обучения. Определяются компоненты профессиональной подготовленности, в частности мотивационные (профессиональные мотивы, интересы и потребности), ценностные (профессионально-ценностные ориентации), информационные (совокупность общих и специальных знаний), психологические (морально-психологические и профессионально-командные свойства) и операционная (эргатическая система) - особенности которой требуют поддержания постоянной умеренной физической нагрузки. Анализируются структура дистанционного обучения, преимущества и потенциальные угрозы для успешного обучения. На основании анкеты поступающих в высшие учебные заведения I и II курсов, а также анализа источников информации определены тенденции по внедрению смешанной формы обучения. Разработан курс (базовая модель) смешанной формы обучения «Профессионально-прикладная физическая подготовка морского транспорта», предназначенный для студентов первого и второго курсов вузов, а также для магистрантов, желающих сохранить физическую форму и улучшить физические качества. во время практики в морских акваториях. Где определены правила, рекомендации, профессиональные навыки. Предлагаемые этапы: подготовительный, учебно-методический, теоретический, учебно-практический, отчетно-практический. Де визначені правила, рекомендації, професійні навички. Пропоновані етапи: підготовчий, навчально-методичний, теоретичний, навчально-практичний, звітно-практичний. Аналізуються структура дистанційного навчання, переваги та потенційні загрози для успішного навчання. На підставі анкети вступників до вищих навчальних закладів I та II курсів, а також аналізу джерел інформації визначені тенденції щодо впровадження змішаної форми навчання. Розроблено курс (базова модель) змішаної форми навчання «Професійно-прикладна фізична підготовка морського транспорту», призначений для студентів першого і другого курсів вузів, а також для магістрантів, які бажають зберегти фізичну форму і поліпшити фізичні якості. під час практики в морських акваторіях. У статті розглянуто сучасний стан підготовки морських фахівців з професійної та прикладної фізичної культури за допомогою дистанційного навчання. Визначаються компоненти професійної підготовленості, зокрема мотиваційні (професійні мотиви, інтереси і потреби), ціннісні (професійно-ціннісні орієнтації), інформаційні (сукупність загальних і спеціальних знань), психологічні (морально-психологічні та професійно-командні властивості) і операційна (ергатичних система ) - особливості якої вимагають підтримки постійної помірного фізичного навантаження. The article considers the current state of training of marine specialists in professional and applied physical training by means of distance learning. The components of professional readiness are determined, in particular motivational (professional motives, interests and needs), value (professional-value orientations), information (set of general and special knowledge), psychological (moral-psychological and professional-team properties) and operational (ergatic system) – the specifics of which require the maintenance of constant moderate physical activity. The structure of distance learning, advantages and potential threats to successful learning are analyzed. On the basis of the questionnaire of applicants for higher education of I and II courses, and the analysis of information sources the tendencies concerning introduction of the mixed form of training are defined. Developed a course (basic model) of a mixed form of education «Professional applied physical training of maritime transport» which was designed for first and second year higher education students, as well as for undergraduates who want to maintain their physical condition and improve physical qualities while practicing in the sea water areas. Where defined rules, guidelines, professional skills. The offered stages: preparatory, educational-methodical, theoretical, educational-practical, reporting-practical. |
URI: | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/1568 |
Appears in Collections: | Кафедра безпеки життєдіяльності та професійно-прикладної фізичної підготовки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Hodlevskyi_blended_learning.pdf | 550.1 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.