Психолого-дидактичне підґрунтя навчання англомовного спілкування майбутніх фахівців флоту

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

RS Global Sp. z O.O.

Анотація

Серед основних принципів розвитку навичок англомовного спілкування майбутніх моряків є принцип свідомості. Будучи впровадженим у навчальний процес, він забезпечує розуміння як фундаментальної складової професійної компетентності майбутніх моряків. У результаті всі аспекти мовних знань (лінгвістичні, мовленнєві, лінгвосоціокультурні питання) опрацьовуються учнями свідомо. Вони також стають здатними до спілкування в повній відповідності до комунікативної ситуації та конкретного культурного контексту. Крім того, очікується, що ефективні тактики та стратегії навчання, якими студенти розумно володіють, сприятимуть їм у подальшому процесі навчання протягом усього життя. Учнівський вік, який психологи характеризують як юнацький, має тенденцію до інтелектуального розвитку. На думку вчених, саме в цей період часу відбувається зміна фокусу розвитку, викликана переломним моментом в еволюції людини. Складна криза ідентичності 17-річного віку виникає через невідповідність індивідуального розвитку та соціальної ситуації. Інша ситуація, опосередкована навчально-професійною діяльністю, як провідна для цього віку визнається чинником, що активізує всебічну трансформацію особистості і починає новий етап психічного розвитку в підлітковому віці, що призводить до інтелектуалізації всіх пізнавальних процесів, а отже, до більш цілеспрямованого оволодіння знаннями. Among the basic principles of the English-language communication skills development for future seafarers is the principle of consciousness. Being implemented in a teaching and learning process it provides understanding as a fundamental component of the future seafarers’ professional competence. As a result, all the aspects of language knowledge (linguistic, speech, and linguo-sociocultural issues) are processed by the students consciously. They also become able to communicate in full compliance with a communicative situation and a specific cultural context. Moreover, effective learning tactics and strategies that students master reasonably are expected to facilitate them in their further life-long learning process. The students’ age, which is characterized by psychologists as a young adulthood, has a tendency for intellectual development. According to the scientists, at this particular period of time the change of a development focus takes its place, caused by a crucial point in human evolution. The sophisticated identity crisis of 17-year-olds occurs owing to the mismatch between the individual development and the social situation. Another situation, mediated by the educational and professional activity, as a leading one for this age is recognized as a factor that activates the comprehensive personality transformation and starts a new stage of mental development in adolescence, resulting in the intellectualization of all the cognitive processes, and therefore to a more deliberate mastery of knowledge.

Опис

International Journal of Innovative Technologies in Social Science. Категорія журналу: Б.

Бібліографічний опис

Психолого-дидактичне підґрунтя навчання англомовного спілкування майбутніх фахівців флоту / Н. Огородник // International Journal of Innovative Technologies in Social Science 5(26), June 2020. – С. 7-11. DOI: https://doi.org/10.31435/rsglobal_ijitss

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By