Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/89
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЮрженко, А.Ю.-
dc.contributor.authorYurzhenko, A.Y.-
dc.date.accessioned2019-09-13T11:52:17Z-
dc.date.available2019-09-13T11:52:17Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЮрженко А. Ю. Навчально-методичне забезпечення підготовки суднових механіків у процесі вивчення англійської мови, Педагогічний альманах КВНЗ "Херсонська академія неперервної освіти", 2018, Т. 40, С. 199-205uk_UA
dc.identifier.issn2616-5597-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/89-
dc.descriptionКатегорія Вuk_UA
dc.description.abstractтаття аналізує елементи навчально-методичного забезпечення підготовки майбутніх суднових механіків у процесі вивчення англійської мови (АМ) та АМ за професійним спрямуванням (АМ за проф. спрямуванням). Описано державні стандарти освіти з урахуванням Закону України «Про вищу освіту». Проаналізовано навчальні плани та навчальні програми дисципліни «АМ» та «АМ за професійним спрямуванням». У нашому досліджені описані елементи програми навчальної, виробничої та інших видів практик (Книга реєстрації практичної підготовки кандидата на присвоєння звання механіка 3го розряду). Проведено детальний аналіз підручників і навчальних посібників для вивчення АМ майбутніми спеціалістами морської галузі (Outcomes Student’s Book (elementary level); While ashore: coursebook; On the beam Student’s book; Welcome aboard Student’s book; Seven Seas ahead Student’s book; Full Ahead Student’s book; Ship’s heart Student’s book). Структура підручників, компетентності, які має досягти студент, назви розділів, додаткові матеріали посібників були описані у нашій роботі. Проаналізовано інструктивно-методичні, індивідуальні, навчально-дослідницькі завдання, контрольні роботи, текстові та електронні варіанти тестів для поточного і підсумкового контролю, методичні матеріали для організації самостійної роботи студентів, виконання індивідуальних завдань у LMS MOODLE. Наразі задля покращення якості оволодіння АМ студентами та курсантами проходить впровадження системи змішаного навчання (інтеграція очного та електронного (дистанційного) навчання) Доведено, що все навчально-методичне забезпечення підготовки суднових механіків у процесі вивчення АМ відповідає вимогам Міжнародної конвенції про підготовку і дипломування моряків та несення вахти (ПДМНВ), основане на положеннях компетентнісного та комунікативного підходів. The article analyzes the elements of teaching and learning materials for the training of future ship engineers in the process of studying the English language (EL) and Specialized Maritime English. The standards of education are described according to the Law of Ukraine "About Higher Education". The educational curricula of the discipline "EL" and " Specialized Maritime English" are analyzed. Our study describes the elements of the curriculum, production and other types of practices (Training record book for candidate for certification of officers in charge of an engineering watch). A detailed analysis of textbooks and manuals for the study of EL by future specialists in the maritime industry (Outcomes Student's Book (elementary level); While ashore: coursebook; On the beam Student's book; Welcome to the Student's book; Seven Seas ahead Student's book; Full Ahead Student's book; Ship's heart Student's book). The structure of the books, the competences to be achieved by the student, the titles of the sections, and the additional materials of the manuals were described in our work. The methodical, individual, educational research tasks, control works, test and electronic variants of tests for current and final control, methodical materials for organization of independent work of students, individual tasks in LMS MOODLE are analyzed. Nowadays, for the purpose of improving the quality of mastering EL students and cadets, the implementation of blended learning system is organizes (integration of full-time and electronic (distance) learning). It is proved that all teaching and methodological provision of training of ship engineers in the process of studying EL corresponds to the requirements of the International Convention on the Training, Certification and Watchkeeping for Seafarers (STCW), based on the competency and communicative approaches.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherКВНЗ "Херсонська академія неперевної освіти"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК 378.147;-
dc.subjectАнглійська мова за професійним спрямуваннямuk_UA
dc.subjectсуднові механікиuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectкомунікативний підхідuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectзмішане навчанняuk_UA
dc.subjectLMS MOODLEuk_UA
dc.subjectконвенція ПДМНВuk_UA
dc.subjectSpecialized Maritime Englishuk_UA
dc.subjectship engineersuk_UA
dc.subjectcommunicative competenceuk_UA
dc.subjectcommunicative approachuk_UA
dc.subjectcompetence approachuk_UA
dc.subjectblended learninguk_UA
dc.subjectSTCW conventionuk_UA
dc.titleНавчально-методичне забезпечення підготовки суднових механіків у процесі вивчення англійської мовиuk_UA
dc.title.alternativeTeaching and learning materials of English language study process in the training of ship engineersuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра англійської мови з підготовки морських фахівців за скороченою програмою навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yurzhenko_LMS MOODLE.pdf657.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.