Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/683
Title: | Patterns Interrupt in Teaching ESP for Maritime Cadets |
Other Titles: | Руйнування шаблонів у процесі викладання англійської професійного спрямування для морських курсантів Разрушение шаблонов в преподавании английского профессиональной направленности для морских курсантов |
Authors: | Літікова, О.І. Литикова, А.И. Litikova, O.I. |
Keywords: | Оволодіння другою мовою англійська для конкретних потреб морські курсанти руйнування шаблонів Освоение второго языка английский для особых целей морские курсанты разрушение шаблонов Second language acquisition ESP maritime cadets patterns interrupt |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» |
Citation: | Litikova О.І. Patterns Interrupt in Teaching ESP for Maritime Cadets / О.І. Litikova Педагогічний альманах: збірник наукових праць/ Редкол. В.В.Кузьменко (голова) та ін. – Херсон: КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2016. – Випуск 31. – С. 109 - 113 |
Series/Report no.: | УДК: 378.371:53; |
Abstract: | Розглянуто механізм оволодіння англійською мовою для конкретних потреб морської сфери, проаналізовано роль руйнування шаблонів у вивченні англійської морськими курсантами. Рассматривается механизм овладения английским языком для конкретных потребностей морской сферы, проанализирована роль разрушения шаблонов при изучении английского языка морскими курсантами. Here the mechanism of English language for specific purposes acquisition is considered and the role of patterns interrupt in process of English language learning is analyzed. |
Description: | Категорія В |
URI: | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/683 |
Appears in Collections: | Кафедра англійської мови в судновій енергетиці |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Litikova_ Patterns.pdf | 3.86 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.