Кафедра англійської мови в судноводінні Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 181 to 200 of 237
Issue DateTitleAuthor(s)
2019-04Ґенеза змісту підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти морського профілю в Україні (кінець ХХ – початок ХХІ століття)Токуєва, А.О.; Токуева, А.А.; Tokuieva, A.O.
2019-06Роль практичної підготовки під час навчання у вищому закладі освіти морського профілюТокуєва, А.О.; Токуева, А.А.; Tokuieva, A.O.
2019-06Simulation as mean of solving communication problems due to multicultural variations in Maritime ЕnglishВолощук, Я.Ю.; Voloshchuk, Y.Y.
2019Упровадження змішаного навчання (Blended learning) у процесі викладання англійської мови за професійним спрямуваннямШвецова, І.В.; Швецова, И.В.; Shvetsova, I.V.; Бондаренко, В.В.; Bondarenko, V.V.
2015Основні аспекти трансформації потреб у зовнішньо реалізовану поведінку особистостіШвецова, І.В.; Швецова, И.В.; Shvetsova, I.V.
2019Формування мовленнєвої компетентності в курсантів перших курсів на заняттях англійської мовиШвецова, І.В.; Швецова, И.В.; Shvetsova, I.V.; Бондаренко, В.В.; Bondarenko, V.V.
2019-07Виправлення помилок у мовленні студентів на заняттях з англійської мови у форматі РРРОвчиннікова, О.М.; Овчинникова, Е.Н.; Ovchynnikova, O.M.
2016Тональність поетичного тексту: онтологічний аспектМороз, О.Л.; Мороз, Е.Л.; Moroz, O.L.
2015Комбінаторні потенції концептів БАТЬКИ та ДИТИНА в поетичних текстах з песимістичною тональністюМороз, О.Л.; Мороз, Е.Л.; Moroz, O.L.
2017Реалізація підготовки майбутніх судноводіїв до іншомовного професійно орієнтованого спілкуванняФролова, О.О.; Фролова, Е.А.; Frolova, O.O.
2014Аспекти оптимізації вивчення фахових дисциплін у морських вищих навчальних закладахФролова, О.О.; Фролова, Е.А.; Frolova, O.O.
2019Curriculum Resources in Navigation for International Students: Challenges and OpportunitiesФролова, О.О.; Фролова, Е.А.; Frolova, O.O.
2014Інконгруентність як когнітивний механізм реалізації комічної тональностіМороз, О.Л.; Мороз, Е.Л.; Moroz, O.L.
2017Interdisciplinary integration in teaching Maritime EnglishФролова, О.О.; Фролова, Е.А.; Frolova, O.O.
2016Developing training course focused on future seafarers’ sociocultural communication in multinational crewФролова, О.О.; Фролова, Е.А.; Frolova, O.O.
2016Педагогічні умови формування соціокультурної компетенції у процесі підготовки майбутніх судноводіїв до професійно орієнтованого спілкуванняФролова, О.О.; Фролова, Е.А.; Frolova, O.O.
2014Результативність упровадження моделі формування соціокультурної компетенції майбутніх судноводіїв у вищих морських навчальних закладахФролова, О.О.; Фролова, Е.А.; Frolova, O.O.
2018-06Cross-curricular Learning Activities in Teaching Maritime English to NavigatorsБарсук, С.Л.; Barsuk, S.L.; Фролова, О.О.; Фролова, Е.А.; Frolova, O.O.
2018-05CLIL: Integrating Profession-Focused Subjects and Maritime EnglishФролова, О.О.; Фролова, Е.А.; Frolova, O.O.; Барсук, С.Л.; Barsuk, S.L.
2018Cross-Curricular Approach to the Development of Maritime English Course For NavigatorsФролова, О.О.; Фролова, Е.А.; Frolova, O.O.; Барсук, С.Л.; Barsuk, S.L.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 181 to 200 of 237