Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 181 to 200 of 237
Issue Date | Title | Author(s) |
2019-04 | Ґенеза змісту підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти морського профілю в Україні (кінець ХХ – початок ХХІ століття) | Токуєва, А.О.; Токуева, А.А.; Tokuieva, A.O. |
2019-06 | Роль практичної підготовки під час навчання у вищому закладі освіти морського профілю | Токуєва, А.О.; Токуева, А.А.; Tokuieva, A.O. |
2019-06 | Simulation as mean of solving communication problems due to multicultural variations in Maritime Еnglish | Волощук, Я.Ю.; Voloshchuk, Y.Y. |
2019 | Упровадження змішаного навчання (Blended learning) у процесі викладання англійської мови за професійним спрямуванням | Швецова, І.В.; Швецова, И.В.; Shvetsova, I.V.; Бондаренко, В.В.; Bondarenko, V.V. |
2015 | Основні аспекти трансформації потреб у зовнішньо реалізовану поведінку особистості | Швецова, І.В.; Швецова, И.В.; Shvetsova, I.V. |
2019 | Формування мовленнєвої компетентності в курсантів перших курсів на заняттях англійської мови | Швецова, І.В.; Швецова, И.В.; Shvetsova, I.V.; Бондаренко, В.В.; Bondarenko, V.V. |
2019-07 | Виправлення помилок у мовленні студентів на заняттях з англійської мови у форматі РРР | Овчиннікова, О.М.; Овчинникова, Е.Н.; Ovchynnikova, O.M. |
2016 | Тональність поетичного тексту: онтологічний аспект | Мороз, О.Л.; Мороз, Е.Л.; Moroz, O.L. |
2015 | Комбінаторні потенції концептів БАТЬКИ та ДИТИНА в поетичних текстах з песимістичною тональністю | Мороз, О.Л.; Мороз, Е.Л.; Moroz, O.L. |
2017 | Реалізація підготовки майбутніх судноводіїв до іншомовного професійно орієнтованого спілкування | Фролова, О.О.; Фролова, Е.А.; Frolova, O.O. |
2014 | Аспекти оптимізації вивчення фахових дисциплін у морських вищих навчальних закладах | Фролова, О.О.; Фролова, Е.А.; Frolova, O.O. |
2019 | Curriculum Resources in Navigation for International Students: Challenges and Opportunities | Фролова, О.О.; Фролова, Е.А.; Frolova, O.O. |
2014 | Інконгруентність як когнітивний механізм реалізації комічної тональності | Мороз, О.Л.; Мороз, Е.Л.; Moroz, O.L. |
2017 | Interdisciplinary integration in teaching Maritime English | Фролова, О.О.; Фролова, Е.А.; Frolova, O.O. |
2016 | Developing training course focused on future seafarers’ sociocultural communication in multinational crew | Фролова, О.О.; Фролова, Е.А.; Frolova, O.O. |
2016 | Педагогічні умови формування соціокультурної компетенції у процесі підготовки майбутніх судноводіїв до професійно орієнтованого спілкування | Фролова, О.О.; Фролова, Е.А.; Frolova, O.O. |
2014 | Результативність упровадження моделі формування соціокультурної компетенції майбутніх судноводіїв у вищих морських навчальних закладах | Фролова, О.О.; Фролова, Е.А.; Frolova, O.O. |
2018-06 | Cross-curricular Learning Activities in Teaching Maritime English to Navigators | Барсук, С.Л.; Barsuk, S.L.; Фролова, О.О.; Фролова, Е.А.; Frolova, O.O. |
2018-05 | CLIL: Integrating Profession-Focused Subjects and Maritime English | Фролова, О.О.; Фролова, Е.А.; Frolova, O.O.; Барсук, С.Л.; Barsuk, S.L. |
2018 | Cross-Curricular Approach to the Development of Maritime English Course For Navigators | Фролова, О.О.; Фролова, Е.А.; Frolova, O.O.; Барсук, С.Л.; Barsuk, S.L. |
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 181 to 200 of 237