Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/607
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗайцева, Т.В.-
dc.contributor.authorZaytseva, T.-
dc.date.accessioned2019-12-02T13:47:48Z-
dc.date.available2019-12-02T13:47:48Z-
dc.date.issued2000-
dc.identifier.citationЗайцева Т. Математика у школах гуманітарного профілю та методика її навчання на основі нових інформаційних технологій. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання: Зб. наук. праць. - К.: НПУ ім. М.П. Драго¬манова. – Випуск 2.-2000 – С.266-275.uk_UA
dc.identifier.isbn966-954-42-5-4-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/607-
dc.description.abstractОсновний напрямок розвантаження школярів при навчанні математиці – це чіт¬ке виділення рівня обов'язкових вимог по всім програмним курсам. Розвантажуючи програмний матеріал з математики для гуманітарних шкіл, можна піти традиційним шляхом:  виключити окремі поняття і розділи програми;  понизити теоретичний рівень викладання матеріалу;  ряд програмних питань розглядати в плані знайомства. Виняток окремих понять шкільної математики тягне виняток цілих її розділів, що призводить до порушення цілісності, повноти і завершеності курсу. Альтернативний шлях зменшення навчального навантаження – це зміна методичних підходів викладання теоретичного матеріалу. Головне, на що слід звернути увагу – це не втратити можливість розвитку тих якостей особистості учня, які можуть бути сформовані при вивченні математики. Основное направление разгрузки школьников при обучении математике - это четкое выделение уровня обязательных требований по всем программным курсам. Разгружая программный материал по математике для гуманитарных школ, можно пойти традиционным путем: - исключить отдельные понятия и разделы программы; - снизить теоретический уровень преподавания материала; - ряд программных вопросов рассматривать в плане знакомства. Исключение отдельных понятий школьной математики тянет исключение целых ее разделов, что приводит к нарушению целостности, полноты и завершенности курса. Альтернативный путь уменьшения учебной нагрузки - это изменение методических подходов преподавания теоретического материала. Главное, на что следует обратить внимание - это не потерять возможность развития тех качеств личности ученика, которые могут быть сформированы при изучении математики. The main direction of unloading schoolchildren in teaching mathematics is a clear allocation of the level of mandatory requirements for all program courses. Unloading the program material in mathematics for humanitarian schools, you can go the traditional way: - exclude individual concepts and sections of the program; - reduce the theoretical level of teaching material; - consider a number of programmatic issues in terms of dating. The exclusion of certain concepts of school mathematics draws the exclusion of its entire sections, which leads to a violation of the integrity, completeness and completeness of the course. An alternative way to reduce the workload is to change the methodological approaches of teaching theoretical material. The main thing that you should pay attention to is not to lose the opportunity to develop those qualities of the student’s personality that can be formed in the study of mathematics.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНПУ ім. М.П. Драгомановаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК: 518.51;-
dc.subjectШкільний курс математикиuk_UA
dc.subjectінформатизація освітиuk_UA
dc.subjectпрограмні середовищаuk_UA
dc.subjectгуманітарна школаuk_UA
dc.subjectШкольный курс математикиuk_UA
dc.subjectинформатизация образованияuk_UA
dc.subjectпрограммные средыuk_UA
dc.subjectгуманитарная школаuk_UA
dc.subjectSchool mathematics courseuk_UA
dc.subjectinformatization of educationuk_UA
dc.subjectsoftware environmentsuk_UA
dc.subjecthumanities schooluk_UA
dc.titleМатематика у школах гуманітарного профілю та методика її навчання на основі нових інформаційних технологійuk_UA
dc.title.alternativeМатематика в школах гуманитарного профиля и методика ее обучения на основе новых информационных технологийuk_UA
dc.title.alternativeMathematics in the schools of the humanities profile and methods of teaching it based on new information technologiesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zaytseva_Gumanitar.pdf556.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.