Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/46
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Юрженко, А.Ю. | - |
dc.contributor.author | Yurzhenko, A.Y. | - |
dc.date.accessioned | 2019-09-11T12:32:54Z | - |
dc.date.available | 2019-09-11T12:32:54Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Юрженко А.Ю. Структура професійної англомовної підготовки майбутніх суднових механіків / А.Ю.Юрженко // Інформаційні технології в освіті. - 2018. - № 37. - С. 137-148. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 1998-6939 | - |
dc.identifier.uri | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/46 | - |
dc.description | Категорія В | uk_UA |
dc.description.abstract | Роль морського ЗВО полягає у підготовці майбутнього компетентного працівника морського фаху таким чином, щоб він відповідав вимогам роботодавця і був здатний забезпечити, за умов перебування на судні, якісну професійну діяльність. Відтак, одним із ключових завдань підготовки суднового механіка є формування у нього комунікативної компетентності для якісного виконання професійних завдань на судні. Наше дослідження було направлено на опис професійного призначення майбутнього судного механіка; перелік засобів навчання; формування предмету професійної діяльності; опис виробничих функцій; окреслення його навчального середовища та перелік умов успішного професійного навчання. До професійного призначення майбутнього суднового механіка ми відносимо експлуатацію суднових енергетичних установок: головних та допоміжних механізмів, пов’язані з цими механізмами системи управління. У нашому досліджені проаналізовано традиційні та новітні засоби навчання Предметом професійної діяльності майбутніх суднових механіків окреслено суднові машини, механізми, устаткування та члени команди. Виробничі функції визначає Кодекс ПДНВ (Кодекс з підготовки і дипломування моряків та несення вахти). У досліджені перелічено переваги використання такого інформаційно-комунікативного педагогічного середовища як платформа MOODLE. В результаті нашого дослідження було доведено,що майбутні фахівці з експлуатації суднових енергетичних установок використовують новітні засоби навчання, або навчально-методичні онлайн матеріали для вивчення суднових машин, механізмів та устаткувань у морському ЗВО (Закладі Вищої Освіти) та інформаційно-комунікативному педагогічному середовищі. Використання комунікативно-компетентнісного підходу та електронних курсів на платформі MOODLE має потенційну освітню можливість як ефективний засіб для формування іноземної професійної компетентності майбутніх фахівців морської галузі. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Інформаційні технології в освіті | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК 378.147; | - |
dc.subject | комунікативна компетентність | uk_UA |
dc.subject | комунікативно-компетентнісний підхід | uk_UA |
dc.subject | змішане навчання | uk_UA |
dc.subject | MOODLE | uk_UA |
dc.subject | communicative competence | uk_UA |
dc.subject | communicative-competence approach | uk_UA |
dc.subject | blended learning | uk_UA |
dc.subject | коммуникативная компетентность | uk_UA |
dc.subject | коммуникативно-компетентностный подход | uk_UA |
dc.subject | смешанное обучение | uk_UA |
dc.title | Структура професійної англомовної підготовки майбутніх суднових механіків | uk_UA |
dc.title.alternative | Structure of professional Еnglish training of future ship engineers | uk_UA |
dc.title.alternative | Структура профессиональной англоязычной подготовки будущих судновых механиков | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Кафедра англійської мови з підготовки морських фахівців за скороченою програмою навчання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Yurzhenko_blended.pdf | 1.11 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.