Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/404
Title: Сутність і специфіка іншомовної професійної компетентності майбутніх морських фахівців у процесі вивчення англійської мови за професійним спрямуванням
Other Titles: THE ESSENCE AND SPECIFIC FEATURES OF PROFESSIONAL COMPETENCE FOR SEAFARER SPECIALISTS IN THE PROCESS OF TEACHING FOREIGN LANGUAGE FOR SPECIFIC PURPOSES
Authors: Тимощук, Ю.В.
Tymoshchuk, Yu.V.
Keywords: іншомовна комунікація
комунікативна компетентність
англійська мова за професійним спрямуванням
комунікативний підхід
фахівець
foreign communication
communicative competence
Professional English
communicative approach
Issue Date: 2019
Publisher: ТНПУ імені В. Гнатюка
Citation: Соціальна робота: виклики сьогодення: Збірник наукових праць за матеріалами VIIIМіжнародної науково-практичної конференції/ за заг.ред.В.А. Поліщук, С.М. Калаур, Г.І.Солозанської – Тернопіль: ТНПУ ім.В.Гнатюка,2019. – 308с.
Series/Report no.: УДК: 378.477;
Abstract: У статті розглянуто сутність і специфіку іншомовної професійної компетентності майбутніх моряків у процесі вивчення англійської мови за професійним спрямуванням, а також питання розвитку професійно-комунікативної компетентності у курсантів вищих морських навчальних закладів засобами вивчення англійської мови за професійним спрямуванням. Звертаєтьсяособливаувага на впровадженнякомунікативногопідходу у вивченнііноземноїмови. Крім того автор визначає роль іншомовноїкомунікативноїкомпетентності у становленніпрофесійногоморськогофахівця. Визначеноосновнікомпонентикомунікативноїкомпетентності та методинавчання, характеризуютьсяфакториготовностікурсантів до майбутньоїпрофесійноїдіяльності. Визначено, щоіншомовнапрофесійнакомпетентністьмайбутніхфахівцівмайбутніх моряків – цесукупністьлексичних, граматичних, соціокультурних і власне конкретно професійнихзнань, умінь і навичок, необхідних для іншомовногоспілкування у різнихситуаціях і сферах, якіпов’язані з безпосереднімвиконаннямпрофесійнихзавдань та функціональнихобов’язків. In the article, the author considers issues connected with the essence and specific features of professional competence for seafarer specialists in process of teaching foreign language for specific purposes. Special attention is paid to implementing the communicative approach to studying foreign languages. In addition to that, the author determines the role of foreign communicative competence in the process of forming a well-qualified seaman. Key components of communicative competence and training methods are defined; factors of cadets’ readiness for future professional activity are characterized. It is determined that foreign professional competence of future seafarers is complex of lexical, grammar, social and cultural and professional knowledge, skills needed for foreign communication in different situations and spheres that are interconnected with fulfillment of professional tasks and functional duties. The main idea which the author wanted to cover in the article is the importance of communicative competence and also foreign communicative approach in forming a comprehensively developed seaman, ready to his professional activities and also to act appropriately in all possible extreme situations which may occur.
Description: Міжнародна науково-практична конференція
URI: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/404
Appears in Collections:Кафедра англійської мови з підготовки морських фахівців за скороченою програмою навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tymoshchuk_Prof_Competence.pdf177.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.