Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/404
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТимощук, Ю.В.-
dc.contributor.authorTymoshchuk, Yu.V.-
dc.date.accessioned2019-11-09T16:49:31Z-
dc.date.available2019-11-09T16:49:31Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСоціальна робота: виклики сьогодення: Збірник наукових праць за матеріалами VIIIМіжнародної науково-практичної конференції/ за заг.ред.В.А. Поліщук, С.М. Калаур, Г.І.Солозанської – Тернопіль: ТНПУ ім.В.Гнатюка,2019. – 308с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/404-
dc.descriptionМіжнародна науково-практична конференціяuk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто сутність і специфіку іншомовної професійної компетентності майбутніх моряків у процесі вивчення англійської мови за професійним спрямуванням, а також питання розвитку професійно-комунікативної компетентності у курсантів вищих морських навчальних закладів засобами вивчення англійської мови за професійним спрямуванням. Звертаєтьсяособливаувага на впровадженнякомунікативногопідходу у вивченнііноземноїмови. Крім того автор визначає роль іншомовноїкомунікативноїкомпетентності у становленніпрофесійногоморськогофахівця. Визначеноосновнікомпонентикомунікативноїкомпетентності та методинавчання, характеризуютьсяфакториготовностікурсантів до майбутньоїпрофесійноїдіяльності. Визначено, щоіншомовнапрофесійнакомпетентністьмайбутніхфахівцівмайбутніх моряків – цесукупністьлексичних, граматичних, соціокультурних і власне конкретно професійнихзнань, умінь і навичок, необхідних для іншомовногоспілкування у різнихситуаціях і сферах, якіпов’язані з безпосереднімвиконаннямпрофесійнихзавдань та функціональнихобов’язків. In the article, the author considers issues connected with the essence and specific features of professional competence for seafarer specialists in process of teaching foreign language for specific purposes. Special attention is paid to implementing the communicative approach to studying foreign languages. In addition to that, the author determines the role of foreign communicative competence in the process of forming a well-qualified seaman. Key components of communicative competence and training methods are defined; factors of cadets’ readiness for future professional activity are characterized. It is determined that foreign professional competence of future seafarers is complex of lexical, grammar, social and cultural and professional knowledge, skills needed for foreign communication in different situations and spheres that are interconnected with fulfillment of professional tasks and functional duties. The main idea which the author wanted to cover in the article is the importance of communicative competence and also foreign communicative approach in forming a comprehensively developed seaman, ready to his professional activities and also to act appropriately in all possible extreme situations which may occur.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherТНПУ імені В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК: 378.477;-
dc.subjectіншомовна комунікаціяuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectанглійська мова за професійним спрямуваннямuk_UA
dc.subjectкомунікативний підхідuk_UA
dc.subjectфахівецьuk_UA
dc.subjectforeign communicationuk_UA
dc.subjectcommunicative competenceuk_UA
dc.subjectProfessional Englishuk_UA
dc.subjectcommunicative approachuk_UA
dc.titleСутність і специфіка іншомовної професійної компетентності майбутніх морських фахівців у процесі вивчення англійської мови за професійним спрямуваннямuk_UA
dc.title.alternativeTHE ESSENCE AND SPECIFIC FEATURES OF PROFESSIONAL COMPETENCE FOR SEAFARER SPECIALISTS IN THE PROCESS OF TEACHING FOREIGN LANGUAGE FOR SPECIFIC PURPOSESuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра англійської мови з підготовки морських фахівців за скороченою програмою навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tymoshchuk_Prof_Competence.pdf177.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.