Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/404
Назва: Сутність і специфіка іншомовної професійної компетентності майбутніх морських фахівців у процесі вивчення англійської мови за професійним спрямуванням
Інші назви: THE ESSENCE AND SPECIFIC FEATURES OF PROFESSIONAL COMPETENCE FOR SEAFARER SPECIALISTS IN THE PROCESS OF TEACHING FOREIGN LANGUAGE FOR SPECIFIC PURPOSES
Автори: Тимощук, Ю.В.
Tymoshchuk, Yu.V.
Ключові слова: іншомовна комунікація
комунікативна компетентність
англійська мова за професійним спрямуванням
комунікативний підхід
фахівець
foreign communication
communicative competence
Professional English
communicative approach
Дата публікації: 2019
Видавництво: ТНПУ імені В. Гнатюка
Бібліографічний опис: Соціальна робота: виклики сьогодення: Збірник наукових праць за матеріалами VIIIМіжнародної науково-практичної конференції/ за заг.ред.В.А. Поліщук, С.М. Калаур, Г.І.Солозанської – Тернопіль: ТНПУ ім.В.Гнатюка,2019. – 308с.
Серія/номер: УДК: 378.477;
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто сутність і специфіку іншомовної професійної компетентності майбутніх моряків у процесі вивчення англійської мови за професійним спрямуванням, а також питання розвитку професійно-комунікативної компетентності у курсантів вищих морських навчальних закладів засобами вивчення англійської мови за професійним спрямуванням. Звертаєтьсяособливаувага на впровадженнякомунікативногопідходу у вивченнііноземноїмови. Крім того автор визначає роль іншомовноїкомунікативноїкомпетентності у становленніпрофесійногоморськогофахівця. Визначеноосновнікомпонентикомунікативноїкомпетентності та методинавчання, характеризуютьсяфакториготовностікурсантів до майбутньоїпрофесійноїдіяльності. Визначено, щоіншомовнапрофесійнакомпетентністьмайбутніхфахівцівмайбутніх моряків – цесукупністьлексичних, граматичних, соціокультурних і власне конкретно професійнихзнань, умінь і навичок, необхідних для іншомовногоспілкування у різнихситуаціях і сферах, якіпов’язані з безпосереднімвиконаннямпрофесійнихзавдань та функціональнихобов’язків. In the article, the author considers issues connected with the essence and specific features of professional competence for seafarer specialists in process of teaching foreign language for specific purposes. Special attention is paid to implementing the communicative approach to studying foreign languages. In addition to that, the author determines the role of foreign communicative competence in the process of forming a well-qualified seaman. Key components of communicative competence and training methods are defined; factors of cadets’ readiness for future professional activity are characterized. It is determined that foreign professional competence of future seafarers is complex of lexical, grammar, social and cultural and professional knowledge, skills needed for foreign communication in different situations and spheres that are interconnected with fulfillment of professional tasks and functional duties. The main idea which the author wanted to cover in the article is the importance of communicative competence and also foreign communicative approach in forming a comprehensively developed seaman, ready to his professional activities and also to act appropriately in all possible extreme situations which may occur.
Опис: Міжнародна науково-практична конференція
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/404
Розташовується у зібраннях:Кафедра англійської мови з підготовки морських фахівців за скороченою програмою навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tymoshchuk_Prof_Competence.pdf177.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.