Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2592
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЮрженко, А.Ю.-
dc.contributor.authorYurzhenko, A.Y.-
dc.contributor.authorДягилева, О.С.-
dc.contributor.authorDiahyleva, O.S.-
dc.contributor.authorКононова, О.Ю.-
dc.contributor.authorKononova, O.Y.-
dc.date.accessioned2024-09-16T16:53:44Z-
dc.date.available2024-09-16T16:53:44Z-
dc.date.issued2024-05-17-
dc.identifier.citationYurzhenko, A., Diahyleva, O., & Kononova, O. (2024). Mentimeter’s Effect on Cadet Participation and Learning Outcomes in Maritime English. In 2nd online scientific conference ICT in Life Book of Abstracts; ISBN 978-953-8371-27-1, Editors: Ivana Đurđević Babić and Vjekoslav Galzina. Osijek, Croatia, 17 May 2024. Faculty of Education, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek and Croatian Academy of Science and Arts, Center for Scientific Work in Vinkovci, Republic of Croatia. P. 9.uk_UA
dc.identifier.isbn978-953-8371-27-1-
dc.identifier.urihttps://ictinlife.eu/wp-content/uploads/2024/05/Book_of_Abstracts-International-Conference-ICT-in-Life_final.pdf-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2592-
dc.descriptionТези міжнародної конференціїuk_UA
dc.description.abstractThe paper is devoted to the analysis of the use of whiteboards in maritime education and training of cadets of ship engineering department. This research not only highlights the benefits of incorporating interactive whiteboards into maritime education but also provides practical recommendations for educators aiming to enhance environmental awareness among future maritime professionals. Стаття присвячена аналізу використання дошок у морській освіті та навчанні курсантів судномеханічного факультету. Це дослідження не лише підкреслює переваги включення інтерактивних дошок у морську освіту, але й дає практичні рекомендації для викладачів, спрямовані на підвищення екологічної обізнаності серед майбутніх морських фахівців.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherFaculty of Education, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek and Croatian Academy of Science and Arts, Center for Scientific Work in Vinkovci, Republic of Croatiauk_UA
dc.subjectmaritime education and traininguk_UA
dc.subjectMaritime Englishuk_UA
dc.subjectMOODLEuk_UA
dc.subjectship engineersuk_UA
dc.subjectmaritime professionalsuk_UA
dc.subjectнавчання та підготовка моряківuk_UA
dc.subjectморська англійська моваuk_UA
dc.subjectсуднові механікиuk_UA
dc.subjectморські фахівціuk_UA
dc.titleMentimeter’s Effect on Cadet Participation and Learning Outcomes in Maritime Englishuk_UA
dc.title.alternativeВплив Mentimeter на залученість курсантів та на результати навчання з морської англійської мовиuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кафедра англійської мови з підготовки морських фахівців за скороченою програмою навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yurzhenko_Mentimeter.pdf88.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.