Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/230
Title: Модель нахождения оптимума знаний-умений студента в условиях индивидуализации обучения
Other Titles: Модель знаходження оптимуму знань-умінь студента в умовах індивідуалізації навчання
A model for finding the optimum of student knowledge and skills in the context of individualization of education
Authors: Носов, П.С.
Nosov, P.S.
Косенко, Ю.И.
Kosenko, J.I.
Сафонов, М.С.
Safonov, M.S.
Keywords: оптимізація навчання
оптимизация обучения
optimization of teaching
моделювання діяльності
моделирования деятельности
designs of activity
прогноз
прогноз
prognosis
Issue Date: 2011
Publisher: ХПІ
Citation: П.С. Носов, Ю.И. Косенко, М.С. Сафонов. Модель нахождения оптимума знаний-умений студента в условиях индивидуализации обучения. // Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Збірник наукових праць. Тематичний випуск: Нові рішення в сучасних технологіях. - Харків: НТУ «ХПІ» - 2011. - № 24. С. 68-72.
Series/Report no.: УДК: 004:378;
Abstract: Досліджена роль обмежень по часу засвоєння знань студентами в навчальному процесі. Запропоновані підходи знаходження оптимального режиму подачі навчального матеріалу для кожного студента. Исследована роль временных ограничений усвоения знаний студентами в учебном процессе. Предложены подходы нахождения оптимального режима подачи учебного материала для каждого студента. The role of temporal limitations of mastering of knowledge’s students is investigational in an educational process. Offered approach finding of the optimum mode of serve of educational material for every student.
URI: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/230
Appears in Collections:Кафедра судноводіння

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nosov_model_nahojdenia.pdf246.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.