Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/230
Назва: | Модель нахождения оптимума знаний-умений студента в условиях индивидуализации обучения |
Інші назви: | Модель знаходження оптимуму знань-умінь студента в умовах індивідуалізації навчання A model for finding the optimum of student knowledge and skills in the context of individualization of education |
Автори: | Носов, П.С. Nosov, P.S. Косенко, Ю.И. Kosenko, J.I. Сафонов, М.С. Safonov, M.S. |
Ключові слова: | оптимізація навчання оптимизация обучения optimization of teaching моделювання діяльності моделирования деятельности designs of activity прогноз прогноз prognosis |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | ХПІ |
Бібліографічний опис: | П.С. Носов, Ю.И. Косенко, М.С. Сафонов. Модель нахождения оптимума знаний-умений студента в условиях индивидуализации обучения. // Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Збірник наукових праць. Тематичний випуск: Нові рішення в сучасних технологіях. - Харків: НТУ «ХПІ» - 2011. - № 24. С. 68-72. |
Серія/номер: | УДК: 004:378; |
Короткий огляд (реферат): | Досліджена роль обмежень по часу засвоєння знань студентами в навчальному процесі. Запропоновані підходи знаходження оптимального режиму подачі навчального матеріалу для кожного студента. Исследована роль временных ограничений усвоения знаний студентами в учебном процессе. Предложены подходы нахождения оптимального режима подачи учебного материала для каждого студента. The role of temporal limitations of mastering of knowledge’s students is investigational in an educational process. Offered approach finding of the optimum mode of serve of educational material for every student. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/230 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра судноводіння |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Nosov_model_nahojdenia.pdf | 246.4 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.