Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/230
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНосов, П.С.-
dc.contributor.authorNosov, P.S.-
dc.contributor.authorКосенко, Ю.И.-
dc.contributor.authorKosenko, J.I.-
dc.contributor.authorСафонов, М.С.-
dc.contributor.authorSafonov, M.S.-
dc.date.accessioned2019-11-05T08:20:23Z-
dc.date.available2019-11-05T08:20:23Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationП.С. Носов, Ю.И. Косенко, М.С. Сафонов. Модель нахождения оптимума знаний-умений студента в условиях индивидуализации обучения. // Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Збірник наукових праць. Тематичний випуск: Нові рішення в сучасних технологіях. - Харків: НТУ «ХПІ» - 2011. - № 24. С. 68-72.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/230-
dc.description.abstractДосліджена роль обмежень по часу засвоєння знань студентами в навчальному процесі. Запропоновані підходи знаходження оптимального режиму подачі навчального матеріалу для кожного студента. Исследована роль временных ограничений усвоения знаний студентами в учебном процессе. Предложены подходы нахождения оптимального режима подачи учебного материала для каждого студента. The role of temporal limitations of mastering of knowledge’s students is investigational in an educational process. Offered approach finding of the optimum mode of serve of educational material for every student.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХПІuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК: 004:378;-
dc.subjectоптимізація навчанняuk_UA
dc.subjectоптимизация обученияuk_UA
dc.subjectoptimization of teachinguk_UA
dc.subjectмоделювання діяльностіuk_UA
dc.subjectмоделирования деятельностиuk_UA
dc.subjectdesigns of activityuk_UA
dc.subjectпрогнозuk_UA
dc.subjectпрогнозuk_UA
dc.subjectprognosisuk_UA
dc.titleМодель нахождения оптимума знаний-умений студента в условиях индивидуализации обученияuk_UA
dc.title.alternativeМодель знаходження оптимуму знань-умінь студента в умовах індивідуалізації навчанняuk_UA
dc.title.alternativeA model for finding the optimum of student knowledge and skills in the context of individualization of educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра судноводіння

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nosov_model_nahojdenia.pdf246.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.