Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/185
Title: Застосування практичного досвіду при підготовці фахівців морської галузі: використання інформаційно-комунікаційних технологій при вивчені графічних дисциплін
Other Titles: Применение практического опыта при подготовке специалистов морской отрасли: использование информационно-коммуникационных технологий при изучении графических дисциплин
Application of practical experience at preparatory of specialists in the marine sector: use of information and communication technologies for the study of graphical disciplines
Authors: Знамеровська, Н.П.
Знамеровская, Н.П.
Znamerovska, N.
Кравцова, Л.В.
Kravtsova, L.
Keywords: комп’ютеризація навчання
сучасні програми комп’ютерної графіки
інтегрований курс
геометричне моделювання
міждисциплінарні зв’язки
компьютеризация обучения
современные программы компьютерной графики
интегрированный курс
геометрическое моделирование
междисциплинарные связи
computerization of training
modern computer graphics programs
integrated course
geometric modeling
interdisciplinary
connections
Issue Date: 10-Jun-2019
Publisher: ГО «Європейська наукова платформа»
Citation: Знамеровська Н.П.,Кравцова Л.В. Застосування практичного досвіду при підготовці фахівців морської галузі: використання інформаційно-комунікаційних технологій при вивчені графічних дисциплін / Н.П. Знамеровська, Л.В. Кравцова «ΛΌГOΣ. Мистецтво наукової думки»: науковий журнал/ за заг. ред Голденблат. Вінниця: ГО «Європейська наукова платформа», 201 9. №.4. - С. 76-80
Series/Report no.: УДК: 004.92:378.147:656.6;
Abstract: В статті розглянуто методи впровадження інноваційних технологій у навчальний процес при викладанні дисципліни «Нарисна геометрія та інженерна графіка» на кафедрі загальноінженерної підготовки Херсонської державної морської академії, а саме, комп’ютеризацію навчання, що, з одного боку, передбачає використання сучасних програм комп’ютерної графіки, а з іншого, застосування інформаційного середовища, яке не тільки підтримує процес навчання, а й значно впливає на всі компоненти сучасної освітньої системи. Аналіз досліджень в області методики викладання графічних дисциплін і передового досвіду застосування комп’ютерних технологій у навчальному процесі виявляє проблеми, що можуть виникнути в реальних умовах навчального процесу, тому кафедрою зроблено суттєвий крок до пошуку можливих шляхів їх розв’язування. Отже, викладачами кафедри проведено корегування змісту курсу «Нарисна геометрія та інженерна графіка» з урахуванням сучасного напрямку проектування - геометричного моделювання, розробки інтегрованого курсу нарисної геометрії, інженерної й комп’ютерної графіки і єдиних методичних підходів до використання комп’ютерних технологій у навчальному процесі, з урахуванням міждисциплінарних зв’язків з фаховими дисциплінами нормативної частини навчального плану підготовки майбутніх моряків. В статье рассмотрены методы внедрения инновационных технологий в учебный процесс при преподавании дисциплины «Начертательная геометрия и инженерная графика» на кафедре общеинженерной подготовки Херсонской государственной морской академии, а именно, компьютеризация обучения, что, с одной стороны, предусматривает использование современных программ компьютерной графики, а с другой, применение информационной среды, которая не только поддерживает процесс обучения, но и значительно влияет на все компоненты современной образовательной системы. Анализ исследований в области методики преподавания графических дисциплин и передового опыта применения компьютерных технологий в учебном процессе обнаруживает проблемы, которые могут возникнуть в реальных условиях учебного процесса. Кафедрой сделан существенный шаг к поиску возможных путей их решения. Итак, преподавателями кафедры проведена корректировка содержания курса «Начертательная геометрия и инженерная графика» с учетом современного направления проектирования - геометрического моделирования, разработки интегрированного курса начертательной геометрии, инженерной и компьютерной графики и единых методических подходов к использованию компьютерных технологий в учебном процессе, с учетом междисциплинарных связей с профессиональными дисциплинами нормативной части учебного плана подготовки будущих моряков. The article describes the methods of introducing innovative technologies into the educational process at the teaching “Descriptive geometry and engineering graphics” at the Department of General Engineering Training of the Kherson State Maritime Academy, namely, the computerization of training, which, on the one hand, involves the use of modern programs of computer graphics, and, on the other hand, the use of an information environment that not only supports the learning process, but also significantly affects all components of the modern educational system. Analysis of research in the field of methodology of teaching graphic disciplines and best practices in the application of computer technology in the learning process shows problems that may arise in the real conditions of the educational process, therefore the Department made a significant step towards finding possible ways to solve them. Thus, the teachers of the Department made adjustments to the content of the course “Descriptive geometry and engineering graphics” taking into account the current direction of design – geometric modeling, the development of an integrated course of Descriptive geometry, Engineering and computer graphics and unified methodological approaches to the use of computer technologies in the learning process, taking into account interdisciplinary connections with professional disciplines of the normative part of the training plan for the training of future seamen.
URI: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/185
ISSN: 2617-7064 (print)
2663-4139 (online)
Appears in Collections:Кафедра транспортних технологій та механічної інженерії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Znamerovska_geometric_modeling.pdf164.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.