Browsing by Subject future navigators

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 18 of 18
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Using MarineTraffic.com in Teaching Maritime English to NavigatorsФролова, О.О.; Фролова, Е.А.; Frolova, O.O.
2016Аналіз базових дефініцій дослідження інформаційної культури майбутніх судноводіївБезбах, О.М.; Шерман, М.І.; Bezbah, O.M.; Sherman, M.I.
2018-01Динаміка результатів діагностики рівнів сформованості соціокультурної компетентності майбутніх судноводіїв міжнародних рейсівЛіпшиць, Л.В.; Липшиц, Л.В.; Lipshyts, L.V.
2020Категорійно-понятійний апарат проблеми розвитку соціокультурної складової професійної освіти майбутніх судноводіївПенза, І.В.; Пенза, И.В.; Penza, I.V.
2020Методичні рекомендації до виконання письмових завданьКудрявцева, В.Ф.; Kudryavtseva, V.F.; Барсук, С.Л.; Barsuk, S.L.; Бобришева, Н.М.; Бобрышева, Н.Н.; Bobrysheva, N.M.; Іщенко, М.П.; Ищенко, М.П.; Ishchenko, M.P.; Швецова, І.В.; Швецова, И.В.; Shvetsova, I.V.
2020Методичні рекомендації до виконання самостійної роботи здобувачів вищої освіти денної форми навчання з дисципліни «Морська англійська мова» (I-IV курс)Пенза, І.В.; Пенза, И.В.; Penza, I.V.; Фролова, О.О.; Фролова, Е.А.; Frolova, O.O.; Від, А.С.; Вид, А.С.; Vid, A.S.
2020Методичні рекомендації до виконання самостійної роботи здобувачів вищої освіти заочної форми навчання з дисципліни «Англійська мова за професійним спрямуванням» (III-IV курс)Кудрявцева, В.Ф.; Kudryavtseva, V.F.; Ліпшиць, Л.В.; Липшиц, Л.В.; Lipshyts, L.V.; Від, А.С.; Вид, А.С.; Vid, A.S.; Фролова, О.О.; Фролова, Е.А.; Frolova, O.O.
2020Методичні рекомендації до виконання самостійної роботи здобувачів вищої освіти заочної форми навчання з дисципліни «Морська англійська мова» (I-II курс)Кудрявцева, В.Ф.; Kudryavtseva, V.F.; Ліпшиць, Л.В.; Липшиц, Л.В.; Lipshyts, L.V.; Від, А.С.; Вид, А.С.; Vid, A.S.; Фролова, О.О.; Фролова, Е.А.; Frolova, O.O.
2020Методичні рекомендації до проведення практичних занять з дисципліни «Англійська мова за професійним спрямуванням» (III-IV курс)Кудрявцева, В.Ф.; Kudryavtseva, V.F.; Барсук, С.Л.; Barsuk, S.L.; Мороз, О.Л.; Мороз, Е.Л.; Moroz, O.L.
2020Методичні рекомендації до проведення практичних занять з дисципліни «Морська англійська мова» (I-II курс)Кудрявцева, В.Ф.; Kudryavtseva, V.F.; Барсук, С.Л.; Barsuk, S.L.; Мороз, О.Л.; Мороз, Е.Л.; Moroz, O.L.
2021Методологічні засади формування іншомовної компетентності: аналіз навчальних потребШвецова, І.В.; Shvetsova, I.V.; Бондаренко, В.В.; Bondarenko, V.V.
2011Педагогічні підходи до формування алгоритмічних компетентностей майбутніх судноводіївВолошинов, С.А.; Voloshynov, S.A.
2016Педагогічні умови формування соціокультурної компетенції у процесі підготовки майбутніх судноводіїв до професійно орієнтованого спілкуванняФролова, О.О.; Фролова, Е.А.; Frolova, O.O.
2021Періодизація розвитку соціокультурної складової професійної освіти майбутніх судноводіїв (друга половина XX – початок XXI століття)Пенза, І.В.; Пенза, И.В.; Penza, I.V.
2017Реалізація підготовки майбутніх судноводіїв до іншомовного професійно орієнтованого спілкуванняФролова, О.О.; Фролова, Е.А.; Frolova, O.O.
2020Розвиток соціокультурної складової професійної освіти майбутніх судноводіїв у 50-ті роки XX століттяПенза, І.В.; Пенза, И.В.; Penza, I.V.
2020Соціокультурна складова освіти майбутніх судноводіїв у 50-60-і роки XX ст.Пенза, І.В.; Пенза, И.В.; Penza, I.V.
2021-10-28Іншомовна компетентність: педагогічні та лінгвістичні аспектиШвецова, І.В.; Shvetsova, I.V.