Issue Date | Title | Author(s) |
2017 | Using MarineTraffic.com in Teaching Maritime English to Navigators | Фролова, О.О.; Фролова, Е.А.; Frolova, O.O. |
2016 | Аналіз базових дефініцій дослідження інформаційної культури майбутніх судноводіїв | Безбах, О.М.; Шерман, М.І.; Bezbah, O.M.; Sherman, M.I. |
2018-01 | Динаміка результатів діагностики рівнів сформованості соціокультурної компетентності майбутніх судноводіїв міжнародних рейсів | Ліпшиць, Л.В.; Липшиц, Л.В.; Lipshyts, L.V. |
2020 | Категорійно-понятійний апарат проблеми розвитку соціокультурної складової професійної освіти майбутніх судноводіїв | Пенза, І.В.; Пенза, И.В.; Penza, I.V. |
2020 | Методичні рекомендації до виконання письмових завдань | Кудрявцева, В.Ф.; Kudryavtseva, V.F.; Барсук, С.Л.; Barsuk, S.L.; Бобришева, Н.М.; Бобрышева, Н.Н.; Bobrysheva, N.M.; Іщенко, М.П.; Ищенко, М.П.; Ishchenko, M.P.; Швецова, І.В.; Швецова, И.В.; Shvetsova, I.V. |
2020 | Методичні рекомендації до виконання самостійної роботи здобувачів вищої освіти денної форми навчання з дисципліни «Морська англійська мова» (I-IV курс) | Пенза, І.В.; Пенза, И.В.; Penza, I.V.; Фролова, О.О.; Фролова, Е.А.; Frolova, O.O.; Від, А.С.; Вид, А.С.; Vid, A.S. |
2020 | Методичні рекомендації до виконання самостійної роботи здобувачів вищої освіти заочної форми навчання з дисципліни «Англійська мова за професійним спрямуванням» (III-IV курс) | Кудрявцева, В.Ф.; Kudryavtseva, V.F.; Ліпшиць, Л.В.; Липшиц, Л.В.; Lipshyts, L.V.; Від, А.С.; Вид, А.С.; Vid, A.S.; Фролова, О.О.; Фролова, Е.А.; Frolova, O.O. |
2020 | Методичні рекомендації до виконання самостійної роботи здобувачів вищої освіти заочної форми навчання з дисципліни «Морська англійська мова» (I-II курс) | Кудрявцева, В.Ф.; Kudryavtseva, V.F.; Ліпшиць, Л.В.; Липшиц, Л.В.; Lipshyts, L.V.; Від, А.С.; Вид, А.С.; Vid, A.S.; Фролова, О.О.; Фролова, Е.А.; Frolova, O.O. |
2020 | Методичні рекомендації до проведення практичних занять з дисципліни «Англійська мова за професійним спрямуванням» (III-IV курс) | Кудрявцева, В.Ф.; Kudryavtseva, V.F.; Барсук, С.Л.; Barsuk, S.L.; Мороз, О.Л.; Мороз, Е.Л.; Moroz, O.L. |
2020 | Методичні рекомендації до проведення практичних занять з дисципліни «Морська англійська мова» (I-II курс) | Кудрявцева, В.Ф.; Kudryavtseva, V.F.; Барсук, С.Л.; Barsuk, S.L.; Мороз, О.Л.; Мороз, Е.Л.; Moroz, O.L. |
2021 | Методологічні засади формування іншомовної компетентності: аналіз навчальних потреб | Швецова, І.В.; Shvetsova, I.V.; Бондаренко, В.В.; Bondarenko, V.V. |
2011 | Педагогічні підходи до формування алгоритмічних компетентностей майбутніх судноводіїв | Волошинов, С.А.; Voloshynov, S.A. |
2016 | Педагогічні умови формування соціокультурної компетенції у процесі підготовки майбутніх судноводіїв до професійно орієнтованого спілкування | Фролова, О.О.; Фролова, Е.А.; Frolova, O.O. |
2021 | Періодизація розвитку соціокультурної складової професійної освіти майбутніх судноводіїв (друга половина XX – початок XXI століття) | Пенза, І.В.; Пенза, И.В.; Penza, I.V. |
2017 | Реалізація підготовки майбутніх судноводіїв до іншомовного професійно орієнтованого спілкування | Фролова, О.О.; Фролова, Е.А.; Frolova, O.O. |
2020 | Розвиток соціокультурної складової професійної освіти майбутніх судноводіїв у 50-ті роки XX століття | Пенза, І.В.; Пенза, И.В.; Penza, I.V. |
2020 | Соціокультурна складова освіти майбутніх судноводіїв у 50-60-і роки XX ст. | Пенза, І.В.; Пенза, И.В.; Penza, I.V. |
2021-10-28 | Іншомовна компетентність: педагогічні та лінгвістичні аспекти | Швецова, І.В.; Shvetsova, I.V. |