Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/80
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЮрженко, А.Ю.-
dc.contributor.authorYurzhenko, A.Y.-
dc.contributor.authorВолошинов, С.А.-
dc.contributor.authorVoloshynov, S.A.-
dc.contributor.authorПопова, Г.В.-
dc.contributor.authorPopova, H.V.-
dc.date.accessioned2019-09-12T09:46:12Z-
dc.date.available2019-09-12T09:46:12Z-
dc.date.issued2019-05-16-
dc.identifier.citationВолошинов С.А. Використання гейміфікованого підходу для створення електронного курсу «Підготовка до олімпіади з англійської мови» у LMS MOODLE в умовах дуальної освіти / A. Ю. Юрженко, С. А. Волошинов, Г. В. Попова. // Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції «Водний транспорт: сучасний стан та перспективи розвитку». – 2019. – С. 132–135.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/80-
dc.descriptionМіжнародна науково-практична конференціяuk_UA
dc.description.abstractВикористання новітніх технологій, електронних курсів, зумовило потребу їх удосконалення. Тому, запозичення ігрових методик, гейміфікований підхід є ефективною методикою, яка підвищує мотивацію, інтерактивність, залучення до процесу навчання тощо. В умовах професійної освіти підготовка до олімпіади з англійської мови розвиває у студентів критичне мислення, готує до дій у нестандартних ситуаціях.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВодний транспорт: сучасний стан та перспективи розвиткуuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК 378.147;-
dc.subjectLMS MOODLEuk_UA
dc.subjectgamificationuk_UA
dc.subjectгеймификацияuk_UA
dc.subjectгейміфікаціяuk_UA
dc.titleВикористання гейміфікованого підходу для створення електронного курсу «Підготовка до олімпіади з англійської мови» у LMS MOODLE в умовах дуальної освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра англійської мови з підготовки морських фахівців за скороченою програмою навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Voloshynov_MOODLE.pdf786.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.